Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБичук, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorГадзінська, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2024-06-25T10:59:55Z-
dc.date.available2024-06-25T10:59:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГадзінська А. А. Соціально-педагогічне посередництво у діяльності соціального педагога: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. І. О. Бичук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 46 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24344-
dc.description.abstractКонфлікт – це зіткнення протилежно спрямованих, несумісних одна з одною тенденцій у свідомості окремо взятого індивіда, в міжособистісних взаємодіях або міжособистісних відносинах індивідів або груп людей, які пов’язані з гострими негативними емоціями та переживаннями. Конфлікти в шкільному середовищі можуть мати різні форми і проявлятися у різних ситуаціях, від невеликих непорозумінь до серйозних суперечок, що потребують втручання з боку педагогічного колективу або психологічної підтримки. Конфлікти в школі є нормальною частиною соціальної взаємодії та можуть бути використані як можливість вирішення проблем, підвищення взаєморозуміння між учнями та розвитку навичок співпраці. Важливо, вчасно реагувати на конфлікти та намагатися запобігти їх подальшому загостренню, пропонуючи відповідну стратегію врегулювання конфлікту. Мета дослідження – розробити рекомендації соціальним педагогам щодо вирішення проблеми конфліктних ситуацій серед підлітків. Об’єктом дослідження є посередництво у конфліктних ситуаціях. У першому розділі бакалаврської роботи обґрунтовано теоретичні засади дослідження конфліктних ситуацій: проаналізовано теоретико-змістову характеристику поняття «конфлікт» та його причини; проаналізовано посередництво соціального педагога у конфліктних ситуаціях. У другому розділі бакалаврської роботи нами було проведене діагностування на предмет схильності підлітків до конфліктів. На основі отриманих результатів дослідження розроблено методичні рекомендації соціальним педагогам щодо подолання конфліктності серед учнів підліткового віку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectконфліктні ситуаціїuk_UK
dc.subjectпричини конфліктівuk_UK
dc.subjectпосередництвоuk_UK
dc.subjectсоціального педагогаuk_UK
dc.titleСоціально-педагогічне посередництво у діяльності соціального педагогаuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школиuk_UK
dc.contributor.affiliation231 Соціальна роботаuk_UK
Розташовується у зібраннях:FP_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hadzinska_2024.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.