Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Антоній Петрович-
dc.contributor.authorСкварка, Юлія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-06-12T06:31:44Z-
dc.date.available2024-06-12T06:31:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкварка Ю. І. Психологічні особливості гаджетозалежності у підлітків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24229-
dc.description.abstractУ вступі описано актуальність дослідження в галузі психології адиктивних станів, що дозволяє якісніше описати вплив психологічних особливостей на формування ряду залежностей. При цьому варто також відмітити, що однією з теоретичних концепцій є підхід особистісних рис, який припускає, що одні типи більш схильні до адиктивної поведінки на відміну від інших. У першому розділі розглянуто результати теоретичного узагальнення досліджень гаджетозалежності. Проаналізувавши психолого-педагогічну та соціологічну літературу, резюмуємо, що гаджет-адикція не пов’язана з об’єктивними параметрами використання інтернет-пристрою (стажем користування, його доступністю, сферою застосування), а має особистісну природу, тобто набуває надзвичайної значущості для певної категорії людей завдяки певним особистісним властивостям. У другому розділі: описаний методичний інструментарій, спрямований на виявлення гаджетозалежності. Також можна зробити висновок, що гаджетозалежні схильні до емоційної напруги в період активного користування смартфонами, на формування якої здійснюють вплив особистісні особливості індивіда, відчувають підвищену тривожність, фрустрованість, страх, роздратування та негативні емоції. Вони несвідомо уникають контактів з соціумом, ведуть пасивний спосіб життя. Новизна дослідження полягала у дослідженні полягає в теоретичному узагальненні та розширенні існуючих напрямів дослідження проблеми гаджетозалежності, здійсненні емпіричного аналізу чинників та адикцій.Практичне значення полягає у використанні отриманих даних та зібраної теоретичної бази даних у подальшому дослідженні феномену гаджетозалежності. Також одержані результати зможуть використовуватись у діяльності психологів, що працюють із підлітками, що мають труднощі з різними адикціями, самовизначення, прийняття батьками. Дослідження психологічних аспектів гаджетозалежності є актуальним на сьогоднішньому етапі розвитку і його результати можуть бути використані для подальшої оптимізації шляхів подолання гаджет-адикції.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectадикціїuk_UK
dc.subjectгаджетозалежністьuk_UK
dc.subjectтривожністьuk_UK
dc.subjectгаджет-адикціяuk_UK
dc.subjectпідлітковий вікuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості гаджетозалежності у підлітківuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skvarka_2024.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.