Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Антоній Петрович-
dc.contributor.authorМузика, Жанна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-06-11T14:34:59Z-
dc.date.available2024-06-11T14:34:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМузика Ж. О. Особливості використання казки як методу психологічної корекції емоційної сфери школярів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 72 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24225-
dc.description.abstractУ вступі описано актуальність дослідження в галузі психології особливості використання казки як методу психологічної корекції емоційної сфери школярів. У першому розділі досліджено особливості психокорекції з допомогою казкотерапії: орієнтація на здорову особистість, та її здорові частини, увага приділяється ціннісному вкладу психолога без нав’язування певних цінностей, психокорекційні методи та засоби спрямовані на зміну поведінки та особистісний розвиток клієнта. Робота з казкою передбачає такі способи: обговорення та наліз казки, яка вже існує, створення «клієнтської» казки, драматизація та інсценізація готової казки засобами акторської гри (або ляльковий театр), арт-терапевтична робота, що базується на мотивах казки тощо. Емоційна сфера дітей молодшого шкільного віку характеризується такими особливостями: більше усвідомлення почуттів та емоцій, еволюція змісту та форм прояву емоцій, стриманість, переважання бадьорого стану, життєрадісного настрою, інтерес та доброзичливість до оточуючих людей. З іншої сторони, емоції є досить бурхливими, неконтрольованими проявляється схильність до афектів. Емпіричне дослідження особливостей використання казки як методу психологічної корекції емоційної сфери школярів показало підвищений рівень шкільної тривожності, агресивність, імпульсивність, егоцентризм, нечутливість до думки та позиції партнера, переважання негативних емоцій, недостатня диференційованість емоцій та емоційних станів, низька самооцінка, переживання стосовно ситуацій читання та підготовки домашніх завдань. Емоційна сфера молодших школярів із затримкою психічного розвитку характеризується незрілістю, яка зумовлена особливостями в процесі розвитку потреб, мотивів та інтелекту. Висновки роботи містять чіткий виклад теоретичних і емпіричних результатів дослідження проблеми особливостей використання казки як методу психологічної корекції емоційної сфери школярів. Перспективою подальшої роботи вбачаємо у розробці консультативно-тренінгової програми психологічної допомоги молодших школярів із легкою розумовою відсталістю. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у тому, що його основні положення і висновки можуть використовуватися у діяльності практичних психологів в ході консультування та тренінгової роботи з молодшими школярами із легкою розумовою відсталістю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectемоційна сфераuk_UK
dc.subjectказкаuk_UK
dc.subjectмолодші школяріuk_UK
dc.subjectказкотерапіяuk_UK
dc.subjectпсихокорекційні методиuk_UK
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UK
dc.titleОсобливості використання казки як методу психологічної корекції емоційної сфери школярівuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzyka_2024.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.