Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГрицюк, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorБрошко, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-06-11T13:43:23Z-
dc.date.available2024-06-11T13:43:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБрошко В. В. Психологічні особливості страхів у дітей військовослужбовців : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. І. М. Грицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 56 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24214-
dc.description.abstractСтрах як психологічний феномен виникає у відповідь на реальні або уявні загрози, маючи різноманітні прояви та важливе значення для забезпечення безпеки та виживання людини. Ця робота зосереджується на вивченні страхів у дітей, чиї батьки перебувають на військовій службі. Розглянуто багатоаспектність страху та встановлено, що страх можна розглядати як психосоматичний процес, інстинкт, психічний стан, реакцію чи емоцію. Автор досліджує психологічні чинники, які впливають на виникнення страхів у цій категорії дітей, зокрема специфічні стресові умови їхнього зростання. Підкреслюється, що такі фактори, як постійні переїзди, нестабільність психоемоційного стану батьків та надмірний контроль у вихованні, сприяють формуванню тривожного типу прив'язаності та ускладнюють особистісний розвиток дітей. Досліджено прояви страхів у цій категорії дітей та вказано на їхню нездатність безпосередньо висловити свої емоції через вікові та емоційні обмеження. Зокрема, наведено, що діти можуть демонструвати стрес через зміни в поведінці, емоційні та когнітивні прояви, а також через фізичні симптоми. Емпіричне дослідження особливостей страхів у дітей військовослужбовців виконано на базі Гімназії імені родини Луговських Червоноградської міської ради Львівської області № 9. У роботі використано різноманітні методики, зокрема діагностику рівня шкільної тривожності, тест «Страхи в будиночках», опитувальник «Види страху» та «Список страхів». Аналіз результатів дослідження свідчить про важливі аспекти психоемоційного стану цих дітей та виявлено особливий вплив військового контексту на їх страхи, зокрема перед кримінальними загрозами та війною. Запропоновано комплексну програму психологічної підтримки для зниження рівня тривожності та страхів у цієї групи дітей, що сприятиме їхньому психологічному благополуччю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстрахuk_UK
dc.subjectпочуття страхуuk_UK
dc.subjectпричини страхуuk_UK
dc.subjectпрояви страхуuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості страхів у дітей військовослужбовцівuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
broshko_2024.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.