Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorПотапова, Алла Геннадіївна-
dc.date.accessioned2024-05-20T11:27:02Z-
dc.date.available2024-05-20T11:27:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВовк О. П., Потапова А. Г. Вплив шахів та гри ґо на географію освіти, науки та бізнесу. Природнича освіта та наука. 2024. №. 1. С. 54–59. DOI : https://doi.org/10.32782/NSER/2024-1.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24145-
dc.description.abstractРозкрито сутність гри у шахи та ґо, науки та бізнесу, їх взаємозв’язок і сучасний стан. Розглянуто спільні та відмінні ознаки двох інтелектуальних ігор, їхній вплив на психологію бізнесу в Європі та Азії. Європейський (та американський) індивідуалізм керується шаховим мисленням, у якому можливості та сила фігур помітно відрізняються. Азіатський колективізм керується мисленням, заснованим на грі ґо, де всі камені мають однакову цінність, а їхня взаємодія має вирішальне значення. Це проявляється і в бізнесі, і в навчанні. Для європейських і американських компаній найважливішим є набір кваліфіко- ваного персоналу, для азіатських компаній – вдосконалення бізнес-процесів. Європейці та американці самі вибирають професію, а в’єтнамці її не вибирали. Держава потребувала кваліфікованих кадрів відповідних спеціальностей, тому їх направляли на навчання, і для людей, вихованих на принципах гри в ґо, в цьому немає нічого страшного. Охарактеризовано нормативні наративи та сучасне становище ситуації в науці та бізнесі. Дослі- джено внесок вітчизняних і зарубіжних учених щодо визначення цих понять. Узагальнено наукові під- ходи та науково-методичні основи вивчення інтелектуального потенціалу. Розглянуто особливості забезпечення основними фондами. Виявлено проблеми раціонального використання наукового та виробничого потенціалу та способи їх подолання. Запропоновано способи щодо нарощування науко- вого та виробничого потенціалу та окреслено шляхи подальшого дослідження цих понять. Порівню- ється європейське мислення, сформоване принципами шахів, та азійське, сформоване принципами ґо. Наведено рекомендації для бізнесу та освіти із використанням принципів цих інтелектуальних ігор. Оскільки українці – європейці, то їм більш властиве шахове мислення. З цього випливає індивідуалізм, активне підприємництво, жорстка, агресивна конкуренція. Для українця важливо любити те, що він робить. Тому в освіті необхідно позбутися пережитків радянського періоду, а учнів і студентів готу- вати до активного самостійного життя, тобто вчити покладатися на себе, а не на державу. Проте на всіх освітніх рівнях доцільно реалізовувати принцип ґо (гри), а саме вибір між територією та впли- вом, тобто між меншим, але гарантованим, і більшим, але ризикованим.uk_UK
dc.format.extent54–59-
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://journals.rshu.rivne.ua/index.php/natural/issue/view/9uk_UK
dc.subjectшахиuk_UK
dc.subjectґо-
dc.subjectпотенціал-
dc.subjectнаука-
dc.subjectресурси-
dc.subjectгеографія бізнесу-
dc.subjectвиробничий потенціал-
dc.titleВплив шахів та гри ґо на географію освіти, науки та бізнесуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/NSER/2024-1-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleПрироднича освіта та наука-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВД «Гельветика»uk_UK
dc.subject.udc91: [37:001]: 794.1uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-131-1-10-20240515.pdf711,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.