Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисюк, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2024-04-29T07:01:30Z-
dc.date.available2024-04-29T07:01:30Z-
dc.date.issued2022-09-27-
dc.identifier.citationЛисюк Т. В., Терещук О. С. PR-технології у діяльності туристичних підприємств України. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі : колективна монографія / за ред. Л. Ю. Матвійчук , Ю. М. Барського, М. І. Лепкого. Вид. 8. Луцьк : ВІП Луцького НТУ, 2022. Розд.1.4. С. 60-82.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24116-
dc.description.abstractТуристичні підприємства України працюють на конкурентному ринку, який характеризується високою турбулентністю та швидкими змінами. Щоб ефективно конкурувати, туристичні підприємства повинні бути надзвичайно інноваційними або у скороченні витрат, або у пропонуванні нових, високоякісних продуктів, що задовольняти попит клієнтів, або здійснювати ефективну PR-діяльність. Стратегії підтримки інноваційної PR-діяльності необхідні для збереження конкурентоспроможності на світовому туристичному ринку. Наразі туристичний сектор зазнає значних змін через перехід на продукцію, що базується на більшому досвіді та через сильне зростання туристичного ринку. Ця трансформація висуває ще більші вимоги до туристичних підприємств щодо інновацій. Тривалість життя туристичного продукту стає коротшою, що вимагає від фірм все частіше впроваджувати нові та кращі продукти. Тому здатність фірм змінюватись, розробляти нові продукти та адаптуватися до змін на ринку має вирішальне значення для діяльності підприємств та галузі. Активне використання сучасних інноваційних PR-технологій у діяльності туристичних компаній є необхідною умовою їх успішного функціонування, оскільки точність, надійність, ефективність та висока швидкість обробки та передачі інформації визначають ефективність управлінських рішень у цій галузіuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectтуристична технологіяuk_UK
dc.subjectPR-технологіяuk_UK
dc.subjectPR-діяльністьuk_UK
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.titlePR-технології у діяльності туристичних підприємств Україниuk_UK
dc.typeBook Chapteruk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат педагогічних наукuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат географічних наукuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monogr lntu22.pdf997,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.