Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24097
Назва: Organisational structure and external relations of an international road freight carrier
Інші назви: Організаційна структура та зовнішні взаємозв’язки міжнародного автомобільного вантажного перевізника
Автори: Totska, Olesia Leontiivna
Prosvirnikov, Maksym Valeriiovych
Приналежність: Lesya Ukrainka Volyn National University
Бібліографічний опис: Totska O., Prosvirnikov M. Organisational structure and external relations of an international road freight carrier. Економіка і регіон. 2024. № 1 (92). С. 195–201. DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2024.1(92).3328
Журнал/збірник: Економіка і регіон
Випуск/№ : 1 (92)
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 22-кві-2024
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Одеса
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4748-2134
DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2024.1(92).3328
УДК: 338.47:005.932]:339.9
JEL: R40
Теми: international road freight carrier
organisational structure
management levels
functions and tasks of personnel
external relations
міжнародний автомобільний вантажний перевізник
організаційна структура
рівні управління
функції та завдання персоналу
зовнішні взаємозв’язки
Діапазон сторінок: 195–201
Початкова сторінка: 195
Кінцева сторінка: 201
Короткий огляд (реферат): The purpose of the study is to examine the organisational structure and external relations of an international road freight carrier, as well as the functions and tasks of its personnel. One of the domestic companies engaged in international road freight transportation was selected for the analysis. It has been determined that the company has a line-functional organisational management structure, where the line units make decisions and the functional units ensure their implementation. The organisational structure of the international road freight carrier has a peculiarity – it has two departments: logistics and forwarding and transport haulage. The assistant to the director, heads and managers of the company’s main departments have the most extensive list of performed functions and tasks. The main difference between the activities of the logistics department and the forwarding and transport haulage department is that the former provides transport services with the using the company’s own vehicles, while the latter engages other carriers for transportation. The external organisations with which the international road freight carrier contacts can be divided into several groups: counterparties, regulatory authorities, and the bank.
Опис: Для розвитку будь-якої організації, і в тому числі, транспортної, та досягнення нею стратегічних і тактичних цілей, важливим є її організаційна структура. Метою дослідження є розгляд організаційної структури та зовнішніх взаємозв’язків міжнародного автомобільного вантажного перевізника, а також функцій і завдань його управлінського й іншого персоналу. Для налізу обрано одну з вітчизняних компаній, яка здійснює міжнародні автомобільні вантажні перевезення. Визначено, що компанія має лінійно-функціональну організаційну структуру управління, де лінійні ланки приймають рішення, а функціональні забезпечують їх реалізацію. Управлінцями вищого рівня, які відповідають за прийняття стратегічних управлінських рішень і формування політики компанії, є директор, фінансовий і комерційний директори. На нижньому рівні управління знаходяться керівники операційних підрозділів (керівник відділу логістики, керівник відділу експедиції та перегону транспорту, механік-інженер, завідуючий господарчої служби та відпуску пально-мастильних матеріалів), які беруть участь у бізнес-процесах компанії (наданні транспортних послуг), а також керівник сервісного підрозділу, який обслуговує управління основною діяльністю (головний бухгалтер). Особливістю організаційної структури міжнародного автомобільного вантажного перевізника є наявність двох відділів: логістики, а також експедиції та перегону транспорту. Найбільш розлогий перелік виконуваних функцій і завдань мають помічник директора, керівники і менеджери основних відділів компанії. Основною відмінністю між діяльністю відділу логістики та відділу експедиції й перегону транспорту є те, що перший надає транспортні послуги власними автомобілями компанії, а другий залучає до перевезень інші компанії-перевізники. Зовнішні організації, з якими контактує міжнародний автомобільний вантажний перевізник, можна розділити на декілька груп: контрагенти (компанії-клієнти, компанії-постачальники товарів і послуг, компанії-консультанти, експедиційні компанії, транспортні компанії), контролюючі органи (податкова служба, митна служба, інші контролюючі установи), банк.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24097
References: 1. Verkhovna Rada of Ukraine. (2024) Classification of types of economic activity DK 009:2010 (with changes). Available at: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/vb457609-10#Text (in Ukrainian)
2. Vorkut T. A., Bilonoh O. Ye., Sopotsko O. Yu & Tretynychenko Yu. O. (2017) Systematyzatsiia pokaznykiv otsiniuvannia orhanizatsiinykh struktur pereviznykiv avtomobilnoho transportu v konteksti realizatsii zbalansovanoi systemy pokaznykiv [Systematization of Indicators of Evaluation of Organizational Structures of Carriers of Motor Transport in the Context of the Implementation of a Balanced System of Indicators]. Economy and Transport Management, vol. 5, pp. 25–40. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eut_2018_5_5 (in Ukrainian)
3. Glyebova A. (2012) Analiz strukturnykh zmin u systemi upravlinnia pidpryiemstvamy i orhanizatsiiamy zaliznychnoho transportu Ukrainy [Analysis of Structural Changes in Management of Enterprises and Organizations of Railway Transport of Ukraine]. Economic Analysis, vol. 10(3), pp. 249–253. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(3)__57 (in Ukrainian)
4. Dykan V. L. & Hlazkova A. S. (2016) Vdoskonalennia orhanizatsiino-upravlinskoi struktury zabezpechennia vzaiemodii zaliznychnoho transportu i promyslovosti [Improvement of the Organizational and Management Structure of Ensuring the Interaction of Railway Transport and Industry]. Intelligence XXI, no. 5, pp. 57–62. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_5_13 (in Ukrainian)
5. Poyasnik G. V. (2019) Mistse pidrozdilu ekonomichnoi bezpeky v umovakh typovoi orhanizatsiinoi struktury upravlinnia avtotransportnym pidpryiemstvom [Departments of Economic Security in the Conditions of a Typical Organizational Structure of Managing a Motor Transport Company]. Problems and Prospects of Entrepreneurship Development, no. 2, pp. 192–200. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2019_2_19 (in Ukrainian)
6. Rybalko N. V. (2012) Orhanizatsiina struktura kontroliu yakosti na avtoservisnykh pidpryiemstvakh [Organizational Structure of Quality Control at Car Service Enterprises]. Bulletin of the Donetsk University of Economics and Law, no. 2, pp. 71–76. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduetp_2012_2_14 (in Ukrainian)
7. Tretynychenko Yu. O. & Khalatska I. I. (2018) Model intehralnoho pokaznyka dlia otsiniuvannia roboty orhanizatsiinykh struktur pidpryiemstv pereviznykiv avtomobilnoho transportu [The Model of an Integral Indicator for Evaluating the Work of Organizational Structures of Enterprises of Road Transport Carriers]. Economy and Management on Transport, vol. 6, pp. 64–70. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eut_2018_6_11 (in Ukrainian)
8. Totska O. L. (2022) Finansovi perspektyvy zovnishnoi torhivli posluhamy Ukrainy z krainamy Skhidnoi Yevropy [Financial Prospects of Foreign Trade in Ukrainian Services with Eastern European Countries]. Socio-Economic Research Bulletin, no. 1–2 (80–81), pp. 122–133. DOI: 10.33987/vsed.1-2(80-81).2022.122-133 (in Ukrainian)
9. Totska O. (2023) Ukraine-EU: Analytical Assessment of International Trade in Services. Economy and the Region, no. 4 (91), pp. 108–117. DOI: 10.26906/EiR.2023.4(91).3200
10. Hlavatý J., Lizbetin J. & Fázik J. (2023) Comparison of Organisational Structures of Selected Passenger Railway Transport Companies and their Impact on Strategic Goals of Companies. LOGI – Scientific Journal on Transport and Logistics, vol. 14, issue 1, pp. 227–238. DOI: 10.2478/logi-2023-0021
11. Kadlubek M. (2016) Management of Logistic Customer Service in Organizational Structures of Transportation Companies. Management 2016: International Business and Management, Domestic Particularities and Emerging Markets in the Light of Research. Presov, Slovakia: BOOKMAN, S.R.O., pp. 93–97.
12. Kadlubek M. (2019) Management in Organizational Structures of Enterprises in the Light of Research Results. Bioscience Biotechnology Research Communications, vol. 12(1), special issue, pp. 27–33. DOI: 10.21786/bbrc/12.1/4
13. Kadlubek M. (2018) Management Solutions of Transport Companies not Possessing the Unit Dealing with Logistics Customer Service. In M. Suchanek (Ed.), New Research Trends in Transport Sustainability and Innovation. Cham, Switzerland: Springer International Publishing, pp. 88–97. DOI: 10.1007/978-3-319-74461-2_9
14. Lomotko D. V., Alyoshinsky E. S. & Zambrybor G. G. (2016) Methodological Aspect of the Logistics Technologies Formation in Reforming Processes on the Railways. Transport Research Arena, TRA2016. Amsterdam, Netherlands: Elsevier Science B. V., vol. 14, pp. 2762–2766. DOI: 10.1016/j.trpro.2016.05.482
15. Mindur L. (2017) Development of Italian Railways in the Period 2002–2015, Including High-Speed Railway Lines. Scientific Journal of Silesian University of Technology. Series Transport, vol. 96, pp. 115–127. DOI: 10.20858/sjsutst.2017.96.11
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_100 (eng).pdfОригінал англійською мовою.1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
article_100 (укр).pdfПереклад українською мовою.448,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.