Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисюк, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorПасічник, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2024-04-22T06:25:50Z-
dc.date.available2024-04-22T06:25:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛисюк Т. В., Терещук О. С., Пасічник М. П. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство. 2022. № 40. DOI : http://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24091-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність застосування інновацій в готельному і ресторанному господарстві, пропонуються необхідні аспекти, які дозволяють пристосовувати індустрію гостинності до постійно змінюваних умов з інноваційними послугами і процесами. На сучасному етапі економічного розвитку конкурентних позицій підприємств, визначено стратегії, що забезпечать відповідні технологічні інноваційні рішення. Висвітлено основні чинники, що впливають на впровадження інноваційних технологій, а саме: несприятливий вплив макроекономічних шоків, посилення потоку фінансових ризиків, дефіцит власних фінансових ресурсів, низька інноваційна активність у сфері послуг в Україні. Доведено, шо ключовою позицією інноваційної стратегії розвитку підприємств індустрії гостинності є орієнтація на споживача, в результаті чого зростає значимість аналізу маркетингових відносин з споживачами і клієнтами, оцінка їх важливості на різних етапах і обміну інформацією при формуванні нового ринку послуг. Формування і реалізація стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери послуг неможлива без наявності доступного, повноцінного, достатнього і якісного інформаційного забезпечення. Досліджено, що ефективний розвиток індустрії гостинності об’єктивно вимагає принципових змін у застосовуваних технологіях, принципах побудови організаційних структур, управлінні усіма процесами, що відбуваються у готельно-ресторанних підприємствах.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UK
dc.subjectінноваційні процесиuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UK
dc.subjectінноваційна інфраструктураuk_UK
dc.subjectінноваційний продуктuk_UK
dc.subjectінноваційний проектuk_UK
dc.subjectпріоритетний інноваційний проектuk_UK
dc.subjectінноваційне підприємствоuk_UK
dc.titleІнноваційні технології у готельно-ресторанному господарствіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11-
dc.citation.issue40-
dc.citation.journalTitleЕкономіка та суспільство-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат педагогічних наукuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат географічних наукuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, старший викладач кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, доктор філософіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1629-9652-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8131-1270-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1813-0618-
dc.relation.references1. Гірняк Л., Глагола В. Сучасний стан, перспективи та тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 16. С. 71–77.uk_UK
dc.relation.references2. Гросул В., Балацька Н. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії. Підприємництво та інновації. 2020. № 11–2. C. 7–12. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.20.uk_UK
dc.relation.references3. Завадинська О. Інноваційні технології господарювання в ресторанному бізнесі. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2018. № 2. С. 93–102.uk_UK
dc.relation.references4. Кирніс Н. Інновації у сфері підприємств ресторанного господарства, які надають кейтерингові послуги. Економіко-правова парадигма розвитку сучасного суспільства. 2017. № 1. URL: https://studlib.org.ua/index. php/eprs/article/view/105/102 (дата звернення: 18.06.2022).uk_UK
dc.relation.references5. Осідач О. Методичні основи формування інноваційних бізнес-моделей. Вісник Львівського університету. Серія: Економічна. 2015. Вип. 52. С. 127–134.uk_UK
dc.relation.references6. Шацька З. Я., Семко В. В. Впровадження нових технологій на вітчизняних підприємствах : Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні»: 2017 р. : матеріали Міжнар. нак.-практ. конф., 24 травня 2017 р. Київ : КНУТД, 2017. С. 370–373.uk_UK
dc.relation.references7. Кожухівська Р. Б. Використання міжнародного досвіду впровадження інновацій у сферу готельного бізнесу. Вісник Донецького національного університету. Економіка і право. 2015. Вип. 1. С. 160–164.uk_UK
dc.subject.udc640.43:338.48uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2524-0072/2022-40-11.pdf155,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.