Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКалиновська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorТараканець, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-02T12:13:56Z-
dc.date.available2024-04-02T12:13:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТараканець І. А. Використання англомовних коміксів для формування пізнавального інтересу здобувачів освіти в початковій школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. І. М. Калиновська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 83 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24021-
dc.description.abstractЗастосування коміксів на уроках англійської мови допомагає закріпити деякі граматичні структури, шаблони для діалогів і різні групи слів, адже наочність, присутня в освітньому коміксі, збільшує частку сприйнятого навчального матеріалу. Серед функцій у навчанні іноземних мов розрізняють: мотивуючу, візуалізуючу, естетичну, індивідуалізуючу, контекстну, розвиваючу, оптимізуючу, творчу, інтрактивну, культурну. До методів дослідження коміксів, які застосовуються на уроках англійської мови в молодшій школі, ми відносимо: вивчення лексики, розвиток навичок читання, практика мовлення, творчі завдання, порівняння культур, інтерактивність та засоби оцінювання. До ключових аспектів, які вчитель повинен враховувати щодо рівня дітей, належать: рівень мовного володіння, вік дітей, індивідуалізацію, мету використання коміксів, оцінювання та ретроспекцію. Комікси відносяться до допоміжних, орієнтованих на здобувача освіти візуально-текстових засобів навчання. Вони є чудовим джерелом інформації, адже передають інформацію, супроводжують її ілюстраціями, які допомагають легше сприймати і розуміти сказане в тексті, що особливо важливо під час вивчення іноземної мови у молодших класах. Потенціал використання коміксів у викладанні іноземної мови залежить від: 1) правильного вибору коміксу для конкретної групи дітей; 2) відповідного вибору параметрів коміксу відповідно до теми уроку; 3) інтеграції елементів коміксу в урок. Найчастіше сучасні комікси застосовуються на уроках англійської мови як додатковий матеріал, спрямований на формування та опрацювання навичок читання, письма, говоріння та аудіювання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectангломовні коміксиuk_UK
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UK
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UK
dc.subjectсистема вправuk_UK
dc.subjectпочаткова школаuk_UK
dc.titleВикористання англомовних коміксів для формування пізнавального інтересу здобувачів освіти в початковій школіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationкафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова і література)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tarakanets_2023.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.