Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2401
Title: Обгрунтування програми формування моторики дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором в процесі фізичного виховання
Other Titles: Substantiation for the Program of Motility Formation of Junior School Children with Impaired Vision in the Process Physical Education
Authors: Юрченко, O.
Yurchenko, O.
Bibliographic description (Ukraine): Юрченко, О. Обґрунтування програми формування моторики дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором в процесі фізичного виховання / О. Юрченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 209-214. – Бібліогр.: с. 213-214.
Issue Date: 2012
Date of entry: 12-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
UDC: 796-057.874:617.75
Keywords: слабкозорі молодші школярі
програма формування моторики
impaired junior students
program of motility formation
Abstract: У статті проаналізовано результати даних спеціальної науково-методичної літератури про особливості розвитку моторики дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором. Власні результати досліджень виявили морфо-функціональні порушення параметрів рухової сфери, а також вторинні відхилення та супутні захворювання організму слабкозорих молодших школярів. На основі результатів досліджень констатувального експерименту розроблено та науково-обґрунтовано програму формування моторики для дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором. Ефективність розробленої програми формування моторики визначено у формувальному експерименті. The paper presents an analysis of the results of these special scientific and methodological literature on the peculiarities of development of motor skills of junior school children with impaired vision. Results of studies revealed morphological and functional disorders of parameters of motor areas, as well as secondary anomalies and concomitant diseases of body of visually impaired pupils. Based on the results of an experiment study it was developed and scientifically substantiated a program for the formation of motor skills of junior school children with impaired vision. The effectiveness of the program developed by the formation of motility was determined in the forming experiment.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2401
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot48.pdf362,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.