Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2401
Назва: Обгрунтування програми формування моторики дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором в процесі фізичного виховання
Інші назви: Substantiation for the Program of Motility Formation of Junior School Children with Impaired Vision in the Process Physical Education
Автори: Юрченко, O.
Yurchenko, O.
Бібліографічний опис: Юрченко, О. Обґрунтування програми формування моторики дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором в процесі фізичного виховання / О. Юрченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 209-214. – Бібліогр.: с. 213-214.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 796-057.874:617.75
Теми: слабкозорі молодші школярі
програма формування моторики
impaired junior students
program of motility formation
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано результати даних спеціальної науково-методичної літератури про особливості розвитку моторики дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором. Власні результати досліджень виявили морфо-функціональні порушення параметрів рухової сфери, а також вторинні відхилення та супутні захворювання організму слабкозорих молодших школярів. На основі результатів досліджень констатувального експерименту розроблено та науково-обґрунтовано програму формування моторики для дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором. Ефективність розробленої програми формування моторики визначено у формувальному експерименті. The paper presents an analysis of the results of these special scientific and methodological literature on the peculiarities of development of motor skills of junior school children with impaired vision. Results of studies revealed morphological and functional disorders of parameters of motor areas, as well as secondary anomalies and concomitant diseases of body of visually impaired pupils. Based on the results of an experiment study it was developed and scientifically substantiated a program for the formation of motor skills of junior school children with impaired vision. The effectiveness of the program developed by the formation of motility was determined in the forming experiment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2401
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot48.pdf362,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.