Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолчєва, Г.-
dc.contributor.authorTolcheva, H.-
dc.date.accessioned2013-11-12T20:07:07Z-
dc.date.available2013-11-12T20:07:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТолчєва, Г. Організація тренувальних занять хатха-йогою зі студентами вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної роботи / Г. Толчєва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 191-194. – Бібліогр.: 10 назвuk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2397-
dc.description.abstractУ наш час одним із головних завдань вищих навчальних закладів є збереження здоров’я молоді. Одна з форм розв’язання цього питання – позааудиторні заняття, на яких застосовуються сучасні оздоровчі технології. Однією з них є хатха-йога – стародавня індійська система здоров’язбереження людини. Завдання роботи – розкрити особливості організації тренувальних занять з хатха-йоги для студентів. Результати роботи полягають у наведенні в статті практичних рекомендацій щодо організації тренувальних занять із хатха-йоги для студентів. У статті наведено практичні рекомендації стосовно проведення тренувальних занять із хатха-йоги зі студентською молоддю. Currently one of the main objectives of higher educational establishments is to maintain health of young people. One of the ways of solving this problem is usage of extracurricular activities, which use modern health technologies. One of such technologies is hatha-yoga the ancient Indian system of human health. Objectives: to reveal features of organization of training sessions on hatha-yoga for students. The results are to hover in the article of practical recommendations on the organization of classes in hatha-yoga for students. The conclusions are as follows: we present practical recommendations for training in hatha-yoga with students.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвправиuk_UK
dc.subjectзаняттяuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectйогаuk_UK
dc.subjectрежимuk_UK
dc.subjectхатха-йогаuk_UK
dc.subjectорганізмuk_UK
dc.subjectexerciseuk_UK
dc.subjectclassesuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectyogauk_UK
dc.subjectmodeuk_UK
dc.subjecthatha-yogauk_UK
dc.subjectorganismuk_UK
dc.titleОрганізація тренувальних занять хатха-йогою зі студентами вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної роботиuk_UK
dc.title.alternativeOrganization of Training Sessions of Hatha-Yoga With Students of Higher Educational Establishments in Extracurricular Activitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc37.018.54:796.4–057.87-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot44.pdf279,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.