Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПавлюк, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorКоширець, Олеся Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-04-02T06:40:04Z-
dc.date.available2024-04-02T06:40:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоширець О. В. Формування вмінь монологічного мовлення на середньому етапі вивчення англійської мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. А. Б. Павлюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 68 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23977-
dc.description.abstractДослідження присвячене аналізу процесу формування вмінь монологічного мовлення учнів на середньому етапі вивчення англійської мови. У вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету та завдання дослідження. У першому розділі розглядається суть і характеристика монологічного мовлення. Визначено основні аспекти, що характеризують цей вид мовлення та його роль у розвитку мовленнєвої компетенції. Наступним етапом, вивчено вплив індивідуальних особливостей учнів на процес формування мовлення. Розглянуто різні підходи та методики, які враховують індивідуальні особливості для оптимального формування вмінь монологічного мовлення. У другому розділі надано методичні рекомендації стосовно формування вмінь монологічного мовлення на середньому етапі вивчення англійської мови. Розглянуто роль мовленнєвих клубів, групової та індивідуальної роботи у цьому процесі. Також досліджено використання сучасних технологій у навчанні монологічного мовлення та їх вплив на якість навчання на даному етапі. У третьому розділі проведено аналіз процесу формування вмінь монологічного мовлення на прикладі Комунального закладу загальної середньої освіти «Луцький ліцей №26 Луцької міської ради». Здійснено діагностику рівня сформованості мовленнєвої компетентності підлітків та оцінено ефективність застосування ключових методів формування вмінь монологічного мовлення. У висновках узагальнено отримані результати та сформульовано основні підсумки проведеного дослідження. Підкреслено важливість індивідуальних підходів у формуванні монологічного мовлення та визначено перспективи подальших досліджень у цьому напрямку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмонологuk_UK
dc.subjectмонологічне мовлення-
dc.subjectанглійська мова-
dc.subjectмовленнєва компетентність-
dc.subjectнавички монологічного мовлення-
dc.titleФормування вмінь монологічного мовлення на середньому етапі вивчення англійської мовиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationкафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова і література)-
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koshyrets_2023.pdf600,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.