Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВасиленко, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorДудар, Іван Петрович-
dc.date.accessioned2024-04-02T06:29:36Z-
dc.date.available2024-04-02T06:29:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДудар І. П. Особливості використання англійських казок при формуванні лексичного мінімуму учнів початкової школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. О. В. Василенко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 99 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23974-
dc.description.abstractФормування англомовної компетенції у дітей початкової школи відбувається через активне використання ігрових методів, підходів, які стимулюють розвиток комунікативних навичок, розширення словникового запасу та розуміння основних мовних структур на базовому рівні. Дитина в цьому віці навчається сприймати та використовувати мову в максимально природній для неї формі, що відповідає її потребам та можливостям. Англійська казка, як літературний жанр, відзначається своєрідністю у побудові невеликих оповідей, що часто містять елементи фантастики, чарівництва або уявних світів. Цей жанр часто використовується для передачі моральних, етичних або виховних ідей, надає важливі життєві уроки через пригоди героїв, сприяючи розвитку уяви, креативності та моральних цінностей читача. Казки стають універсальним засобом передачі знань та формування особистості у дітей, відображаючи унікальність та культурні особливості національної та культурної спадщини. Запровадження казок у навчальний процес сприяє формуванню позитивного ставлення до вивчення мови та зацікавленості учнів, ефективно сприяє розвитку лексичної компетенції.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectлексична компетентністьuk_UK
dc.subjectказка-
dc.subjectпочаткова школа-
dc.subjectметодика формування-
dc.titleОсобливості використання англійських казок при формуванні лексичного мінімуму учнів початкової школиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова і література)-
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dudar_2023.pdf798,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.