Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23901
Назва: Особливості навчання техніки спортивного орієнтування школярів 12–14 років
Інші назви: Peculiarities of Training in Orienteering 12–14 Year Old Pupils
Автори: Войтович, Ірина
Войтович, Василь
Voitovych, Iryna
Voitovych, Vasyl
Приналежність: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)
Бібліографічний опис: Войтович І., Войтович В. Особливості навчання техніки спортивного орієнтування школярів 12–14 років / Ірина Войтович, Василь Войтович // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2020. − Вип. 37. – С. 34–40.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 37
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 29-бер-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: спортивне орієнтування
засоби
школярі
технічна підготовка
навчання
методика
фізична підготовка
orienteering
schoolchildren
technical training
physical training
teaching
methodology
means
Діапазон сторінок: 34-40
Короткий огляд (реферат): Дослідження спрямоване на визначення основних засобів та методів навчання техніки спортивного орієнтування. Завдання роботи передбачали обґрунтування особливостей методики технічної підготовки дітей 12–14 років у спортивному орієнтуванні в процесі гурткової роботи та перевірка її ефективності. Оха-рактеризовано найбільш затребувані методики та зміст навчання техніки спортивного орієнтування під час підготовки учнів, що передбачають поєднання під час тренувального процесу фізичних і розумових наванта-жень одночасно за допомогою ігрового та змагального методів. Експериментально перевірено вплив адапто-ваної методики на розвиток технічної, теоретичної підготовленості школярів 12–14 років і розвиток їхньої пам’яті. Результати дали змогу відзначити позитивні статистично значимі зміни у всіх видах тестування.The research is aimed to determine the basic means and methods of teaching orienteering technique. The tasks of the work includs substantiation of the peculiarities of the technical training children at the age of 12–14 year old in orienteering in the course of extracurricular work and checking its effectiveness. It was described the most popular methods and content of training orienteering techniques in the preparation of students. The techniques involve the combination of physical and mental activites during the training process simultaneously using game and competitive methods. It was experimentally tested the influence of the adapted methodology on the development of technical, theoretical preparedness of 12–14 year old pupils and their memory development. The results indicated positive statistically significant changes in all types of testing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23901
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2020, № 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_37-34-40.pdf651,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.