Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГолуб, Валентина Олександрівна,-
dc.contributor.authorНазарчук, Андрій Станіславович-
dc.date.accessioned2024-03-26T22:15:48Z-
dc.date.available2024-03-26T22:15:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНазарчук А. С. Метод проектів у шкільному курсі біологія при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник В. О. Голуб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 66 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23892-
dc.description.abstractДля успішної реалізації завдань Нової української школи у навчанні біології важливо створити умови, за яких школярі зможуть застосовувати набуті біологічні знання при вирішенні реальних життєвих проблем. Серед педагогічних технологій цікавим є метод проектів, який стимулює пізнавальну діяльність учнів і є вагомим чинником посилення мотивації до навчання. Мета роботи - виконання дослідницького проекту щодо вивчення стану формування набутого імунітету в популяції дітей Камінь-Каширського району Волинської області та використання його результатів у шкільному курсі Біологія при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя», 11 клас. У першому розділі на основі вивчення інформаційних джерел проаналізовано питаня проектної діяльності та її значення у формуванні творчої активності учнів в природничому напрямку. Висвітлені питання вакцинопрофілакти інфекційних хвороб людини для формування набутого імунітету. Другий розділ містить характеристику об’єктів дослідження, а також основні положення методики досліджень та їх умови. У третьому розділі наведені результати науково-дослідного проекту, зокрема дана оцінка новим положенням у Календарі щеплення України за умов обмежених ресурсів; на уроках біології проаналізовано стан планової масової вакцинації дітей району впродовж 2019-2022 років; наведено імунобіологічну характеристику вакцин, які застосовувують в кабінеті щеплень Камінь-Каширської ЦРЛ, сформований знаннєвий, діяльнісний, ціннісний компоненти здобутих знань внаслідок проектної діяльності. За результатами досліджень є публікація. Загальні висновки з проведених досліджень наведені в кінці роботи перед списком використаної літератури (62 джерел).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UK
dc.subjectметод проектівuk_UK
dc.subjectінфекційні хвороби людиниuk_UK
dc.subjectнабутий імунітетuk_UK
dc.subjectвакциниuk_UK
dc.titleМетод проектів у шкільному курсі біологія при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя»uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра ботаніки і методики викладання природничих наукuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nazarchuk_2023.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.