Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23891| Назва: | Технології навчання у співпраці при викладанні біології | 
| Автори: | Лукша, Дарія Олександрівна | 
| Приналежність: | Кафедра ботаніки і методики викладання природничих наук 014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини) | 
| Бібліографічний опис: | Лукша Д. О. Технології навчання у співпраці при викладанні біології : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник О. Я. Іванців ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 66 с. | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Дата внесення: | 26-бер-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Науковий керівник: | Іванців, Оксана Ярославівна | 
| Теми: | технології навчання співпраця командна робота дистанційне навчання ігрова технологія проблемно-пошукова технологія «мозковий штурм» | 
| Короткий огляд (реферат): | Одним із важливих аспектів навчального процесу є використання різноманітних технологій навчання для забезпечення більшого залучення учнів до активної навчальної діяльності. В контексті природничих наук, зокрема біології, використання технології навчання у співпраці має вирішальне значення для розуміння складних біологічних процесів і явищ. Біологія, як наука, постійно розвивається, та вимагає від учнів не лише засвоєння теоретичних знань, але і розвитку аналітичного мислення та дослідницьких навичок. Технології навчання у співпраці сприяють виробленню цих навичок, підвищують загальний рівень освіти в галузі біології, крім цього, вони розвивають навички комунікації, соціальної адаптації, вміння аргументувати та доводити власну думку. У дослідженні представлені розроблені нами методичні рекомендації для вчителів біології щодо впровадження ефективних методів співпраці та колективного навчання ( метод командно-рольової роботи та проблемно-пошукової технології) з метою підвищення якості освіти. Також, розглянуто відмінності у процесах викладання біології за допомогою класичних технологій та технологій співпраці. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23891 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FB_KR (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| luksha_2023.pdf | 785,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
