Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСухомлін, Катерина Борисівна-
dc.contributor.authorКушнірчук, Дмитро Володимирович-
dc.date.accessioned2024-03-26T22:03:53Z-
dc.date.available2024-03-26T22:03:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКушнірчук Д. В. Впровадження краєзнавчого принципу навчання у шкільному курсі «Пізнаємо природу» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник К. Б. Сухомлін ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 77 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23890-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена вивченню краєзнавчого впринципу, та особливостям його впровадження у шкільну програму Мета роботи: перевірити ефективність впровадження краєзнавчого принципу навчання у шкільному курсі природознавства для підвищення рівня знань учнів. Об’єкт дослідження: краєзнавчий принцип та можливості його використання в курсі «Пізнаємо природу»; Практичне значення роботи: матеріали дослідження можуть використовуватись вчителями шкіл при викладанні курсу «Пізнаємо природу», на факультативах, додаткових заняттях, при підготовці проектів та перевірці учнів на вміння оперувати отриманою раніше інформацією, синтезувати нову. У вступі визначається актуальність теми та проводиться короткий огляд поставлених задач. У першому розділі розглядаються теоретичні засади дослідження: краєзнавчий принцип, природа Волині та її різноманіття, особливості реформування Нової Української школи. У другому розділі показані використані матеріали та методи дослідження. У третьому розділі аналізуються результати проведених досліджень, а саме, результати аналізу підручника та програми, результати тестування учнів. Наводиться список створених вправ. У висновках аналізується проведена робота та отримані результати. Магістерська робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, складається зі вступу, 3 розділів, висновків і додатків. Список літератури містить 40 першоджерел. У роботі міститься рисунків – 6, таблиць - 1, додатків – 2uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкраєзнавчий принцип навчанняuk_UK
dc.subjectкурс «Пізнаємо природу»uk_UK
dc.subjectприрода Волиніuk_UK
dc.titleВпровадження краєзнавчого принципу навчання у шкільному курсі «Пізнаємо природу»uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationкафедра зоологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014 - cередня освіта (біологія та здоров’я людини)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kushnirchuk_2023.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.