Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2389
Назва: Здоров’язберігальне середовище та здоров’язберігаючі технології у вищому навчальному закладі
Інші назви: Space Saving Health and Health Savings Technology in Higher Education
Автори: Митчик, O.
Mytchik, O.
Бібліографічний опис: Митчик, О. Здоров’язберігальне середовище та здоров’язберігаючі технології у вищому навчальному закладі / О. Митчик // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 156-160. – Бібліогр.: 10 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 37.037
Теми: здоров’я
студенти
збереження
фізична культура
health
students
conservation
physical education
Короткий огляд (реферат): Мета фізичного виховання – формувати у студентів дбайливе ставлення до свого здоров’я і фізичної підготовленості, комплексно розвивати фізичні та психічні здібності, сприяти творчому використанню засобів фізичної культури в організації здорового способу життя. Існують різні підходи до визначення поняття “здоров’язберігальний простір”. Здоров’язберігальне освітнє середовище вищого навчального закладу розглядається як цілеспрямована система умов навчальної діяльності, яка не завдає шкоди здоров’ю, застосування активних форм і методів навчання, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я учасників педагогічного процесу, наявність комфортної психологічної атмосфери в процесі навчальних занять; формування в майбутніх спеціалістів ціннісного відношення до свого здоров’я і здоров’я вихованців. Основні показники ефективності управління здоров’язберігальним простором у вищому навчальному закладі – динаміка захворюваності студентів, рівень їхньої тривожності, працездатність, мотивація до навчання, сформованість здорового способу життя, компетентність викладачів у питаннях зміцнення і збереження здоров’я. Physical education aims to build students' respect for one's health and physical preparedness, to develop a comprehensive physical and mental properties, promote creative use of physical culture in the organization of a healthy lifestyle. There are different approaches to the definition of "space saving health". Health savings educational environment of the university is regarded as a purposeful system of conditions of learning activity, which is not harmful to health, the use of active forms and methods of training, aimed at preserving and strengthening the health of the pedagogical process, the presence of psychological comfort atmosphere during training sessions in the formation of future professionals of the value relation to their health and the health of pupils. The main indicators of the effectiveness of health savings space at a university there: the dynamics of disease students, student comfort, the level trivozhnosti student performance, motivation for learning, the formation of the healthy way of life, the competence of teachers in the promotion and maintenance of health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2389
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot36.pdf295,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.