Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСухомлін, Катерина Борисівна-
dc.contributor.authorЛисюк, Анна Василівна-
dc.date.accessioned2024-03-26T21:35:12Z-
dc.date.available2024-03-26T21:35:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛисюк А. В. Методика формування валеологічних понять у шкільному курсі «біологія» (8 клас) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник К. Б. Сухомлін ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 110 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23885-
dc.description.abstractМета роботи: полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні методики формування валеологічних понять у шкільному курсі «Біологія» для 8 класу. Об’єкт дослідження: валеологічні поняття. Практичне значення роботи: полягає в тому, що матеріали нашої магістерської роботи можуть бути використані вчителями шкіл при формуванні валеологічних компетентностей учнів, студентами при написанні курсових та дипломних робіт і при проходженні педагогічної практики, в процесі викладання ОК «Охорона життя і здоров'я учасників освітнього процесу», «Методика навчання біології». У вступі визначається актуальність теми та проводиться короткий огляд поставлених задач. У першому розділі розглядаються теоретичні засади дослідження: валеології та її роль у формування гармноїної особистості школяра, педагогічні основи валеологічної освіти та напрямки методичної роботи вчителя щодо впровадження традицій здорового способу життя. У другому розділі визначається матеріал та методика дослідження. У третьому розділі аналізуються результати власних досліджень. У висновках аналізується проведена робота та отримані результати. Магістерська робота викладена на 110 сторінках друкованого тексту, складається зі вступу, 3 розділів, висновків, додатків. Список літератури містить 50 першоджерела. У роботі міститься рисунків – 16, додатків – 5.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвалеологічні компетентності учнівuk_UK
dc.subjectвалеологічні поняттяuk_UK
dc.subjectпедагогічні основи валеологічної освітиuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.titleМетодика формування валеологічних понять у шкільному курсі «біологія» (8 клас)uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра зоологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lysyuk_2023.pdf990,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.