Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГолуб, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorУшаньова, Олександра Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-25T21:37:43Z-
dc.date.available2024-03-25T21:37:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУшаньова О. С. Методи вивчення біології в школі (на прикладі проєктного методу) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник В. О. Голуб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 70 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23877-
dc.description.abstractПід час проведення дослідження було встановлено, що впровадження проєктної діяльності при вивченні дисциплін біологічного профілю є актуальним і зумовлене сучасними викликами в освіті. Встановлено, що впровадження проєктних технологій активізує школярів щодо їх самостійної роботи, використання ними додаткових інформаційних джерел, їх дослідницьку діяльність, участь у командній роботі. Відзначено також і підвищення інтересу до предмету «Біологія» та можливості для подальшого самовдосконаленя. Усе зазначене підвищує розвиток ключових компетентностей, котрі повинні здобути учні. Метод проєктів формує креативно-інтелектуальну активність, комунікативні вміння, широке засвоєння інформаційних технологій. Вчителями зазначено позитивний вплив проектних технологій на підвищення свого професійного рівня та рівень підготовки учнів, їх уміння працювати з різними джерелами інформації, розвивають їх самостійність, вміння співпрацювати.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметод навчанняuk_UK
dc.subjectпроєктна діяльність,uk_UK
dc.subjectбіологія і екологіяuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UK
dc.titleМетоди вивчення біології в школі (на прикладі проєктного методу)uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationкафедра ботаніки і методики викладання природничих наукuk_UK
dc.contributor.affiliation014 - cередня освіта (біологія та здоров’я людини)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ushanyova_2023.pdf935,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.