Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДмитроца, Олена Романівна-
dc.contributor.authorДордюк, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-25T21:11:47Z-
dc.date.available2024-03-25T21:11:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДордюк М. М. Фасилітативний підхід у викладанні основ здоров’я: практичні прийоми : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник О. Р. Дмитроца ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 65 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23874-
dc.description.abstractПід час проведення дослідження було встановлено, що питання фасилітаційної взаємодії між учителем та учнями є актуальним і зумовлене сучасним станом суспільства, соціально-економічними перетвореннями та змінами в культурному середовищі. Ці зміни спрямовані на створення сприятливих відносин між учителем та учнями в контексті освіти загальної середньої школи. Фасилітаційна компетентність вчителя розглядається як складна інтегрована характеристика, яка включає чотири важливі аспекти: мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний та рефлексивний. В науковій роботі досліджено поняття фасилітаційної взаємодії в закладах загальної середньої освіти; вивчено форми, методи та прийоми організації фасилітаційної взаємодії; встановлено необхідні навички вчителя-фасилітатора для реалізації фасилітаційного підходу на уроках. Вивчено готовність майбутніх вчителів до фасилітаційної взаємодії в освітньому процесі. Встановлено, що магістранти готові впроваджувати фасилітаціїний підхід у викладанні основ здоров’я. Проведено аналіз календарного планування предмету «Основи здоров’я. 8 клас» з метою визначення основних шляхів формування здоров’язберігаючого середовища у класі. При розробці уроків з основ здоров’я з впровадженням фасилітаційного підходу підібрано комплекс інтерактивних методик. Розробка та проведення уроків з впровадженням фасилітаційних прийомів дають підстави стверджувати про підвищення ефективності навчального процесу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectоснови здоров’яuk_UK
dc.subjectфасилітаційна взаємодіяuk_UK
dc.subjectфасилітаційний підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectсередня школаuk_UK
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UK
dc.titleФасилітативний підхід у викладанні основ здоров’я: практичні прийомиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра фізіології людини і тваринuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dordyuk_2023.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.