Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2387
Назва: Організаційно-методичні особливості корекційного навчання рухових дій дітей із порушеннями слуху
Інші назви: Organizational Peculiarities of Methodological Correctional Education of Children With Hearing Impairments of Motor Actions
Автори: Ляхова, I.
Liakhova, I.
Бібліографічний опис: Ляхова, І. Організаційно-методичні особливості корекційного навчання рухових дій дітей із порушеннями слуху / І. Ляхова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 146-150. – Бібліогр.: 10 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 376.33:796.012.23
Теми: діти з порушеннями слуху
корекційне навчання
цілеспрямовані рухові дії
children with hearing impairment
corrective training
purposeful motor actions
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено організаційно-методичні особливості корекційного навчання дітей із порушеннями слуху рухових дій. Установлено етапність корекційного навчання рухових дій дітей із порушеннями слуху та спрямованість кожного з них. Їхня реалізація передбачає своєрідний порядок дій (алгоритмізацію) учителя й учнів із порушеннями слуху під час проведення організованої рухової діяльності, що враховує особливості психофі¬зичного розвитку цих дітей. Такий підхід дає змогу створити в дітей із порушеннями слуху адекватне уявлення про рухи, які вивчаються, зменшити кількість грубих помилок під час їхнього виконання, що сприяє інтенсифікації процесу формування знань, рухових умінь і навичок, корекції та розвитку їхньої рухової сфери загалом. The article deals with the organizational and methodical peculiarities of corrective education for children with hearing-impaired motor actions. Stages established of corrective motor actions training for children with hearing impairments and focus of each of them. Their implementation provides a unique order of actions (algorithmization) teachers and pupils with hearing impairment during organized motor activity which takes into account the peculiarities of psychophysical development of these children. This approach allows creating for children with hearing impairments adequate representation of movements that are being studied to reduce the amount of gross errors in their implementation that contributes to the intensification of the formation of knowledge, motor skills, adjustment and development of their motor domain in general.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2387
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot34.pdf290,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.