Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗінченко, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorЧміль, Надія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-03-25T19:42:51Z-
dc.date.available2024-03-25T19:42:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧміль Н. І. Фасилітація як ефективний метод навчання на уроках біології і екології в старшій школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник М. О. Зінченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 69 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23868-
dc.description.abstractАкадемічний світ часто зосереджується на абстрактних концепціях, методах і технологіях, а не на контексті, в якому вони використовуються. Але методи та технології не можуть самі започаткувати або створити процес організаційних змін. Особу яка підтримує цей процес змін, зазвичай називають фасилітатором. Команда – це дуже досвідчена група, де кожна особа може бути фасилітатором. На уроці розрізняють зміст (тема, що обговорюється), підходи (спосіб вирішення проблеми) і соціальні процеси (групова взаємодія та спілкування). Фасилітація на уроках біології і екології зосереджена насамперед на підходах і процесах. У першому розділі проаналізовано літературні джерела, розглянуто суть поняття «фасилітації», описано застосування методу фасилітації у школі, типи проблемної поведінки школярів і робота з ними у фасилітаційній групі, стадії розвитку групи фасилітації, три принципи Біона. Другий розділ містить характеристику матеріалів та методів дослідження, а також основні положення методики дослідження та їх умови. Третій розділ описує оцінку засвоєння учнями біологічних поняття за допомогою методів фасилітації і з використанням традиційного методу навчання, а також оцінку впливу методу фасилітації на уроках біології і екології в старшій школі у Луцькому ліцеї №25 Луцької міської ради. Робота виконана на 68 сторінках машинописного тексту, вміщає у собі 4 таблиць. Загальні висновки з проведених досліджень наведені в кінці роботи, перед списком використаної літератури (67 джерела).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectфасилітаціяuk_UK
dc.subjectповедінкаuk_UK
dc.titleФасилітація як ефективний метод навчання на уроках біології і екології в старшій школіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра ботаніки і методики викладання природничих наукuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_2023.pdf951,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.