Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2386
Назва: Пріоритет здоров’язберігальних тенденцій у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів
Інші назви: Health Preserving Priority Trends in Physical Education of Students in Higher Educational Establishments
Автори: Карпюк, Р.
Karpiuk, R.
Бібліографічний опис: Карпюк, Р. Пріорітет здоров’язберігальних тенденцій у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів / Р. Карпюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 142-145. – Бібліогр.: с. 144-145
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 37.037
Теми: здоров’язберігальні тенденції
фізичне виховання
студенти
вищі навчальні заклади
health conservation tendencies
physical educatino
students
higher educational establishments
Короткий огляд (реферат): У статті вказано, що формування здоров’язберігальної компетенції студентів вищих навчальних закладів зумовлене не стільки потребою здолати негативні явища в молодіжному середовищі, скільки масштабом завдань, спрямованих на зміцнення здоров’я представників нової генерації фахівців, культивування здорового стилю життя. Основне завдання дослідження – проаналізувати психолого-педагогічну літературу й інформацію з мережі Інтернет щодо особливостей здоров’язберігальних тенденцій у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів. У статті відзначено, що здоров’язберігальну діяльність і діяльність на її формування слід розглядати системно, оскільки неможливо без глибокого й усебічного аналізу, без чітких методичних розробок докладно розкрити її вміст. Гносеологічний, аксіологічний, факторний, психологічний та інші аспекти вивчення, узяті в сукупності, дають змогу з’ясувати внутрішню структуру здоров’язберігальної діяльності, представити механізми впливу на процес формування й поведінку студентської молоді. The article gives information about the formation of health-preserving competence of students in higher educational establishments, that is not so much the need to overcome the negative phenomena in the youth environment as much as the scale of tasks aimed at strengthening health representatives of new generation of professionals, leading of healthy lifestyle. The main task of the research is to analyse psychological and pedagogical literature and information from the Internet on the characteristics of health-preservation trends in physical education of students in higher educational establishments. The article noted that health-preserving activity and its formation should be considered systematically, because it is not possible without deep and comprehensive analysis, without clear methodological detail to reveal its contents. Gnosiological, axiological, factorial psychological and other aspects of the study, taken together, allow you to determine the internal structure of health-preserving activities, to provide mechanisms influencing the formation and behavior of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2386
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot33.pdf282,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.