Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєділов, С.-
dc.contributor.authorVoyedilov, S.-
dc.date.accessioned2013-11-12T18:38:09Z-
dc.date.available2013-11-12T18:38:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВоєділов, С. Характеристика принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону / С. Воєділов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 134-138. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2384-
dc.description.abstractАктуальністю цієї роботи є потреба оптимізації підготовки учнів до повноцінної життєдіяльності та збереження їхнього здоров’я. Завдання роботи – визначити перелік принципів, якими повинен володіти тренер-викладач для компетентного впровадження програм, технологій і методик розвитку координаційних здібностей у школярів у процесі позаурочних занять із біатлону. У результаті теоретичного аналізу розроблено й обгрунтовано систему специфічних принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону, компетентне впровадження якої може позитивно впливати на ефективність процесу розвитку координаційних здібностей школярів та, як наслідок, збереження їхнього здоров’я. Topicality of this research is necessary for optimisation of pupils’ preparation for vital functioning and health preserving. The task of the research was to determine the list of principles that coach-teacher should own for the competent implementation of programs, technologies and methods of pupils’ co-ordinating abilities at extracurricular activities in biathlon. As a result of theoretical analysis the specific principles of a system of realization of pedagogical technology for the development of pupils’ co-ordinating abilities at extracurricular activities in biathlon are developed and proved, the competent implementation of which can positively influence on efficiency of development of co-ordinating abilities of pupils and, consequently, the preservation of their health.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпринципuk_UK
dc.subjectтехнологіяuk_UK
dc.subjectпозаурочні заняттяuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UK
dc.subjectбіатлонuk_UK
dc.subjectprincipleuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.subjectextracurricular activitiesuk_UK
dc.subjectadaptationuk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subjectco-ordinating abilitiesuk_UK
dc.subjectbiathlonuk_UK
dc.titleХарактеристика принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлонуuk_UK
dc.title.alternativeCharacteristics of the Principles of Realization of Pedagogical Technology of Development of Pupils’ Coordinating Abilities at Extracurricular Activities in Biathlonuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.016:796.928-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot31.pdf288,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.