Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2384
Title: Характеристика принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону
Other Titles: Characteristics of the Principles of Realization of Pedagogical Technology of Development of Pupils’ Coordinating Abilities at Extracurricular Activities in Biathlon
Authors: Воєділов, С.
Voyedilov, S.
Bibliographic description (Ukraine): Воєділов, С. Характеристика принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону / С. Воєділов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 134-138. – Бібліогр.: 6 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 12-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: принцип
технологія
позаурочні заняття
адаптація
розвиток
координаційні здібності
біатлон
principle
technology
extracurricular activities
adaptation
development
co-ordinating abilities
biathlon
Abstract: Актуальністю цієї роботи є потреба оптимізації підготовки учнів до повноцінної життєдіяльності та збереження їхнього здоров’я. Завдання роботи – визначити перелік принципів, якими повинен володіти тренер-викладач для компетентного впровадження програм, технологій і методик розвитку координаційних здібностей у школярів у процесі позаурочних занять із біатлону. У результаті теоретичного аналізу розроблено й обгрунтовано систему специфічних принципів реалізації педагогічної технології розвитку координаційних здібностей школярів у процесі позаурочних занять із біатлону, компетентне впровадження якої може позитивно впливати на ефективність процесу розвитку координаційних здібностей школярів та, як наслідок, збереження їхнього здоров’я. Topicality of this research is necessary for optimisation of pupils’ preparation for vital functioning and health preserving. The task of the research was to determine the list of principles that coach-teacher should own for the competent implementation of programs, technologies and methods of pupils’ co-ordinating abilities at extracurricular activities in biathlon. As a result of theoretical analysis the specific principles of a system of realization of pedagogical technology for the development of pupils’ co-ordinating abilities at extracurricular activities in biathlon are developed and proved, the competent implementation of which can positively influence on efficiency of development of co-ordinating abilities of pupils and, consequently, the preservation of their health.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2384
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot31.pdf288,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.