Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітченко, A.-
dc.contributor.authorVitchenko, A.-
dc.date.accessioned2013-11-12T18:29:28Z-
dc.date.available2013-11-12T18:29:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВітченко, А. Педагогічні умови ефективного впровадження здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів. / А. Вітченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 130-133. – Бібліогр.: 7 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2383-
dc.description.abstractУ зв’язку з погіршенням стану здоров’я дітей актуальності набуває проблема збереження та зміцнення здоров’я, що потребує активного впровадження в навчально-виховний процес фізичного виховання інноваційних здоров’язберігальних технологій. Закономірно виникає проблема пошуку педагогічних умов ефективності застосування цих здоров’язберігальних технологій. На підставі теоретичного аналізу джерел визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективності розробленої нами здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів: компетентності, самостійності, комплексності й гігієнічності. Дотримання цих умов спонукатиме до отримання позитивного оздоровчого ефекту в молодших школярів The problem of saving and strengthening of health which is connected with the process of worsening of pupils’ health and becomes topical nowadays. This needs active implementation of the technologies for health-preserving in physical education process. Naturally that problems of searching pedagogical conditions for effective using of this technologies of health-preserving arise. Pedagogical conditions of elaborated by us technology of health-preserving of a complex application of breathing exercises in the process of physical education of junior pupils are determined and grounded theoreticaly on the basis of theoretical analyses of sources. It is competence, independence, complexation and hygienic. Observanse of these conditions will induce getting possitive making healthier effect among primary school children.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмолодші школяріuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectздоров’язберігальна технологія,uk_UK
dc.subjectздоров’язберігальна технологія комплексного застосування дихальних вправuk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectjunior pupilsuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjecthealth technologiesuk_UK
dc.subjecthealth technology of complex use of breathing exercisesuk_UK
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UK
dc.titleПедагогічні умови ефективного впровадження здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярівuk_UK
dc.title.alternativePedagogical Conditions of Effective Implementation of Health-Preserving Technology of a Complex Application of Breathing Exercises in the Process of Physical Education of Junior Pupilsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 373.3.091:613.9:796.011.3-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot30.pdf290,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.