Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2383
Назва: Педагогічні умови ефективного впровадження здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів
Інші назви: Pedagogical Conditions of Effective Implementation of Health-Preserving Technology of a Complex Application of Breathing Exercises in the Process of Physical Education of Junior Pupils
Автори: Вітченко, A.
Vitchenko, A.
Бібліографічний опис: Вітченко, А. Педагогічні умови ефективного впровадження здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів. / А. Вітченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 130-133. – Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: молодші школярі
здоров’я
здоров’язберігальна технологія,
здоров’язберігальна технологія комплексного застосування дихальних вправ
педагогічні умови
junior pupils
health
health technologies
health technology of complex use of breathing exercises
pedagogical conditions
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з погіршенням стану здоров’я дітей актуальності набуває проблема збереження та зміцнення здоров’я, що потребує активного впровадження в навчально-виховний процес фізичного виховання інноваційних здоров’язберігальних технологій. Закономірно виникає проблема пошуку педагогічних умов ефективності застосування цих здоров’язберігальних технологій. На підставі теоретичного аналізу джерел визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективності розробленої нами здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів: компетентності, самостійності, комплексності й гігієнічності. Дотримання цих умов спонукатиме до отримання позитивного оздоровчого ефекту в молодших школярів The problem of saving and strengthening of health which is connected with the process of worsening of pupils’ health and becomes topical nowadays. This needs active implementation of the technologies for health-preserving in physical education process. Naturally that problems of searching pedagogical conditions for effective using of this technologies of health-preserving arise. Pedagogical conditions of elaborated by us technology of health-preserving of a complex application of breathing exercises in the process of physical education of junior pupils are determined and grounded theoreticaly on the basis of theoretical analyses of sources. It is competence, independence, complexation and hygienic. Observanse of these conditions will induce getting possitive making healthier effect among primary school children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2383
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot30.pdf290,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.