Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАльошина, А.-
dc.contributor.authorБичук, О.-
dc.contributor.authorБичук, І.-
dc.contributor.authorАльошин, А.-
dc.contributor.authorAlyoshina, A.-
dc.contributor.authorBychuk, A.-
dc.contributor.authorBychuk, I.-
dc.contributor.authorAlyoshin, A.-
dc.date.accessioned2013-11-12T18:13:32Z-
dc.date.available2013-11-12T18:13:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХарактеристика фізичних вправ, які використовуються в технології профілактики плоскостопості в дітей старшого дошкільного віку / А. Альошина, О. Бичук, І. Бичук, А. Альошин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 123-130. – Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2382-
dc.description.abstractЗдійснено характеристику фізичних вправ, виходячи з особливостей розробленої техно¬логії профілактики плоскостопості дошкільнят. Фізичні вправи поділено на вправи загального призначення, вправи, які сприяють розвитку фізичних якостей, та вправи, що формують різні психофізіологічні якості. Статичні вправи виконуються в положеннях стоячи, сидячи й лежачи, із предметами та без предметів. Усі фізичні вправи ми розглядали з позицій освітніх, оздоровчих і виховних завдань, які розв’язуються в процесі реалізації розробленої технології. Запропонований розподіл фізичних вправ сприятиме оптимізації їхнього вико¬ристання виховате-лями та батьками для профілактики плоскостопості в дошкільнят. Purpose – to make a characteristic of exercises, based on the characteristics of the developed technology of prevention of flatfoot in preschool children. Physical exercise is divided into general-purpose exercise, exercises that promote physical qualities and exercises that form various physiological quality. Static exercises performed in standing, sitting and lying down, with objects and without subjects. All exercise we considered from the standpoint of education, health and educational problems are solved in the implementation of technology developed by us. The proposed allocation exercise will optimize their use of teachers and parents to prevent flatfoot in preschool children.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізичні вправиuk_UK
dc.subjectстатичні та динамічніuk_UK
dc.subjectдошкільнятаuk_UK
dc.subjectплоскостопістьuk_UK
dc.subjectпрофілактикаuk_UK
dc.subjectоздоровчі та виховні завданняuk_UK
dc.subjectосвітніuk_UK
dc.subjectexerciseuk_UK
dc.subjectstatic and dynamicuk_UK
dc.subjectpreschoolersuk_UK
dc.subjectflatuk_UK
dc.subjectpreventionuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjecthealth and educational problemsuk_UK
dc.titleХарактеристика фізичних вправ, які використовуються в технології профілактики плоскостопості в дітей старшого дошкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeCharacteristics of the Рhysical Еxercises, which are Used in the Тechnologies of Рrevention Flatfoot of Сhildren Оlder Рreschool Аgeuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.037-
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot29.pdf310,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.