Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2382
Title: Характеристика фізичних вправ, які використовуються в технології профілактики плоскостопості в дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: Characteristics of the Рhysical Еxercises, which are Used in the Тechnologies of Рrevention Flatfoot of Сhildren Оlder Рreschool Аge
Authors: Альошина, А.
Бичук, О.
Бичук, І.
Альошин, А.
Alyoshina, A.
Bychuk, A.
Bychuk, I.
Alyoshin, A.
Bibliographic description (Ukraine): Характеристика фізичних вправ, які використовуються в технології профілактики плоскостопості в дітей старшого дошкільного віку / А. Альошина, О. Бичук, І. Бичук, А. Альошин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 123-130. – Бібліогр.: 8 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 12-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: фізичні вправи
статичні та динамічні
дошкільнята
плоскостопість
профілактика
оздоровчі та виховні завдання
освітні
exercise
static and dynamic
preschoolers
flat
prevention
education
health and educational problems
Abstract: Здійснено характеристику фізичних вправ, виходячи з особливостей розробленої техно¬логії профілактики плоскостопості дошкільнят. Фізичні вправи поділено на вправи загального призначення, вправи, які сприяють розвитку фізичних якостей, та вправи, що формують різні психофізіологічні якості. Статичні вправи виконуються в положеннях стоячи, сидячи й лежачи, із предметами та без предметів. Усі фізичні вправи ми розглядали з позицій освітніх, оздоровчих і виховних завдань, які розв’язуються в процесі реалізації розробленої технології. Запропонований розподіл фізичних вправ сприятиме оптимізації їхнього вико¬ристання виховате-лями та батьками для профілактики плоскостопості в дошкільнят. Purpose – to make a characteristic of exercises, based on the characteristics of the developed technology of prevention of flatfoot in preschool children. Physical exercise is divided into general-purpose exercise, exercises that promote physical qualities and exercises that form various physiological quality. Static exercises performed in standing, sitting and lying down, with objects and without subjects. All exercise we considered from the standpoint of education, health and educational problems are solved in the implementation of technology developed by us. The proposed allocation exercise will optimize their use of teachers and parents to prevent flatfoot in preschool children.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2382
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot29.pdf310,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.