Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРославець, Руслана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-19T08:56:38Z-
dc.date.available2024-03-19T08:56:38Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationРославець. Р. М. Методичні рекомендації для здобувачів освіти ІІ курсу з освітнього компоненту "Методика навчання природничої освітньої галузі". Луцьк : Друк ФОП Мажула Ю.М., 2024. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23823-
dc.descriptionМетодичні рекомендації можуть послугуватися не лише здобувачі вищої освіти – майбутні вчителі початкової школи, а й педагогічні працівники, викладачі закладів вищої освіти.uk_UK
dc.description.abstractМетодичні рекомендації для здобувачів освіти ІІ курсу з освітнього компоненту «Методика навчання природничої освітньої галузі розроблено з метою надання допомоги у виконанні практичних та лабораторних робіт. У запропонованих методичних рекомендаціях здійснена спроба нового підходу до структуризації змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ», а саме: «Методика навчання природничої освітньої галузі на принципах кредитної системи навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectприроднича освітня галузьuk_UK
dc.subjectприроднича компетентністьuk_UK
dc.subjectпрактична роботаuk_UK
dc.subjectлабораторна роботаuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації для здобувачів освіти ІІ курсу з освітнього компоненту "Методика навчання природничої освітньої галузі"uk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кафедра теорії та методики початкової освітиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.references1.Андрусенко І. В. Я досліджую світ : підруч. інтегрованого курсу для 1 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 /І.В. Андрусенко, Н.В. Котелянець, О.В. Агєєва. Київ : Грамота, 2018. 96 с.uk_UK
dc.relation.references2. Волощенко О.В. Я досліджую світ. Робочий зошит №2 до підручника О.В. Волощенко, О.П. Козак. СВІТИЧ. 2020. 53с.uk_UK
dc.relation.references3.Грущинська І. В. Я досліджую світ Підруч. інтегрованого курсу для 3 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах): Ч.1 /Грущинська І.В, З.М.Хитра, І.І. Дробязко. Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. 112с.uk_UK
dc.relation.references4.Засєкіна Т. М. Інтеграція в шкільній природничій освіті: теорія і практика: монографія. Київ : Педагогічна думка, 2020. 400 с.uk_UK
dc.relation.references5.Пометун О. І. Нова українська школа: розвиток критичного мислення учнів початкової школи: навч.-метод. посіб. Київ : Видавничий дім «Освіта», 2020. 192 с.uk_UK
dc.relation.references6.Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів закладів загальної середньої освіти : Наказ МОН України від 13.07.2021 р. № 813.uk_UK
dc.relation.references7.Про затвердження професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)» : Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.12.2020 р. № 2736-20.uk_UK
dc.relation.references8.Про затвердження типових освітніх програм для 1‒2 класів закладів загальної середньої освіти : Наказ МОН України від 08.10.2019 р. № 1272.uk_UK
dc.relation.references9.Рославець Р.М., Орлова С.І. Формування екокультури особистості молодшого школяра в контексті екологічного виховання. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Педагогічні науки. 2019. № 2.(386) С. 29‒33uk_UK
dc.relation.references10.Рославець Р., Пріма Д., Орлова С. Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (природнича, соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь) у початковій школі : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закладів ОПП «Початкова освіта». Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2022. 224 с.uk_UK
dc.relation.references12.Рославець Р., Орлова С. Предметна природнича компетентність – одна з головних рис професійності вчителя. Acta Paedagogika Volynienses. 2021. Випуск 3. С. 51–56uk_UK
dc.relation.references13.Рославець Р. М. Навчально-методичні рекомендації до вивчення ОК «Методика навчання природничої освітньої галузі». Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2023. 69 с.uk_UK
dc.relation.references14.Цимбалару А. Д. Нова українська школа: освітній простір учня початкової школи: навч.-метод. посіб. Київ : Видавничий дім «Освіта», 2020. 160 с.uk_UK
dc.relation.references15.Я досліджую світ : підруч. для 4 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах): Ч.1 / Т.В. Воронцова, В.С.Поламаренко, І.В.Лаврєнтєва, О.Л.Хомич та ін. Київ : В.-о «Алатон». 2021. 152с.uk_UK
dc.subject.udc378.016:5(076)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
met_rek_2024.pdf711,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.