Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостусяк, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-02-26T09:44:40Z-
dc.date.available2024-02-26T09:44:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКостусяк Н. М. Заголовки прозових творів для дітей: синтаксична організація та комунікативно-прагматичний потенціал. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського : зб. наук. праць. Серія : Філологія (мовознавство). 2023. Вип. 37. С. 84–92. DOI : https://doi.org/10.31652/2521-1307-2023-37-84-92uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23697-
dc.description.abstractУ статті визначено синтаксичну специфіку й окреслено типологію реченнєвих конструкцій, що експлікують назви казкових оповідань В. Нестайка, з’ясовано їхній функційний потенціал, комунікативно-прагматичні ознаки, стилістичні та структурні параметри. Зосереджено увагу на простих (односкладних і двоскладних) та складних сполучникових реченнях. Подані в заголовкових комплексах синтаксичні одиниці схарактеризовано в площині реалізації авторської інтенції, оцінності, емоційно-експресивного забарвлення, модального плану. Виділено й проаналізовано висловлення питальної, спонукальної, стверджувальної / заперечної, бажальної модальності, структури з модальним значення необхідності та вірогідності.uk_UK
dc.format.extent84–92-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk_UK
dc.subjectсинтаксична одиницяuk_UK
dc.subjectчлен реченняuk_UK
dc.subjectпросте двоскладне / односкладне реченняuk_UK
dc.subjectпитальна модальністьuk_UK
dc.subjectспонукальна модальністьuk_UK
dc.subjectстверджувальна / заперечна модальністьuk_UK
dc.subjectбажальна модальністьuk_UK
dc.subjectлексикаuk_UK
dc.subjectлексемаuk_UK
dc.subjectсемантикаuk_UK
dc.subjectінтенціяuk_UK
dc.subjectкомунікативно-прагматичний потенціалuk_UK
dc.subjectмова прози для дітейuk_UK
dc.titleЗаголовки прозових творів для дітей: синтаксична організація та комунікативно-прагматичний потенціалuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31652/2521-1307-2023-37-84-92-
dc.citation.issue37-
dc.citation.journalTitleНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія : Філологія (мовознавство)-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.referencesБаган М., Заскалета В. Типологія порівняльних конструкцій за модулем порівняння (на матеріалі роману-колажу із стихій життя Дмитра Кешелі «Родаки»). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство). Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2023. Вип. 36. С. 30–40.uk_UK
dc.relation.referencesВихованець І. Р. Граматика української мови. Синтаксис. Київ : Либідь, 1993. 368 с.uk_UK
dc.relation.referencesГоробець Р. Парцельовані конструкції в мові сучасної прози для дітей: комунікативно-прагматичний аспект. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство). Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2020. Вип. 31. С. 97–104.uk_UK
dc.relation.referencesЗавальнюк І. Синтаксичні засоби стилізації розмовності в мовотворчості Михайла Стельмаха. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство). Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2017. Вип. 24. С. 146–154.uk_UK
dc.relation.referencesЗавальнюк І. Експресивний синтаксис прози Михайла Стельмаха. Українська мова. 2012. № 3. С. 39–47.uk_UK
dc.relation.referencesКонторчук Г. К., Шевчук М. В. Синтаксичні засоби емотивної експресії в казках І. Франка. Волинь – Житомирщина: історико-філологічний збірник з регіональних проблем. 2006. № 15. С. 187–195. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vg_2006_15_30.uk_UK
dc.relation.referencesКостусяк Н. М. Категорія синтаксичної модальності та її грамемна реалізація. Лінгвістичні студії. 2013. Вип. 26. С. 99–103.uk_UK
dc.relation.referencesКостусяк Н. М. Грамемна структура категорії лексико-граматичної модальності. Типологія та функції мовних одиниць. 2014. № 1. С. 127–139.uk_UK
dc.relation.referencesМорозова Н. В. Структура та семантика складного речення в ідіостилі Євгена Гуцала (на матеріалі художньої прози) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.01 «Українська мова». Київ, 2006. 18 с.uk_UK
dc.relation.referencesСамойленко В. В. Функції та структура заголовків у сучасних творах для дітей. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Германістика та міжкультурна комунікація. 2020. Вип. 1. С. 245–249. URL : https://doi.org/10.32999/ksu2663-3426/2020-1-38.uk_UK
dc.subject.udc811.161.2’367:82.0-3uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2521-1307-2023-37-84-92.pdf572,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.