Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯсінська, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-06T12:10:19Z-
dc.date.available2023-11-06T12:10:19Z-
dc.date.issued2023-08-30-
dc.date.submitted2023-10-29-
dc.identifier.citationЯсінська О. В. Силабус освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Географія» . Луцьк, 2023. 28 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22976-
dc.descriptionМетою вивчення освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» є: • практичне оволодіння студентами англійською мовою як засобом усного і письмового спілкування, формування фахової іншомовної комунікативної компетентності для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності та у повсякденному житті; • формування навичок читання іншомовних текстів за фахом і вміння передавати отриману з них інформацію в усній та писемній формах; • розвиток уміння сприймати на слух іншомовну інформацію і будувати мовленнєву поведінку в ситуаціях професійного спілкування.uk_UK
dc.description.abstractСилабус освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Географія», підготовки бакалавра, галузі знань 10 «Природничі науки», спеціальності 106 Географія. Освітній компонент «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» всебічно розвиває особистість природничо-математичного профілю і зорієнтований на формування навичок і вмінь практичного володіння англійською мовою зі свого фаху та на розвиток у студентів мовної (лінгвістичної), мовленнєвої (комунікативної) та соціокультурної (країнознавчої та лінгвокраїнознавчої) компетентностей. Мовна (лінгвістична) компетентність включає знання системи мови, правила її функціонування у процесі комунікації та володіння способами й навичками використання вивченого мовного матеріалу; мовленнєва (комунікативна) компетентність передбачає здатність сприймати і відтворювати іноземне мовлення у відповідності з умовами мовленнєвої комунікації, створювати власні висловлювання відповідно до мети, завдань та ситуації спілкування, виробляти уміння і навички успішної комунікації; соціокультурна (країнознавча та лінгвокраїнознавча) компетентність включає знання про основні особливості соціокультурного розвитку країни та оволодіння певним обсягом культурної інформації про народ, мова якого вивчається.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectіноземна (англійська) моваuk_UK
dc.subjectосвітній компонентuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.titleСилабус нормативно освітнього компонента Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуваннямuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов природничо-математичних спеціальностейuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sylabus_heohrafiia_2023.pdf943,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.