Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22821| Назва: | Дитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурс |
| Автори: | Вірна, Жанна Петрівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доктор психологічних наук, професор кафедри педагогічної і вікової психології |
| Бібліографічний опис: | Вірна Ж. П. Дитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурс : силабус освітнього компонента професійної підготовки магістра спеціальності: 053 Психологія освітньо-професійної програми: Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2023. 14 с. |
| Дата публікації: | 2023 |
| Дата внесення: | 20-вер-2023 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Теми: | дитячий психоаналіз вивчення дитинства |
| Короткий огляд (реферат): | Навчальна освітній компонент «Дитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурс» вміщує базовий матеріал психоаналітичного підходу вивчення дитинства у форматі діагностичного і терапевтичного дискурсу. Огляд методологічних позицій дитячого психоаналізу деталізує проблему прояву тілесності, сексуальності та психосоматики. Прикладний контекст навчального курсу охоплює ознайомлення із основними психодіагностичними засобами, які використовуються психологами для аналізу материнсько-дитячих та сімейно-батьківських відносин дитини. Запропонований навчальний курс – це система лекційних і практичних занять, самостійної роботи студентів, індивідуальних завдань, консультацій, екзамену, які побудовані на основі таких принципів: 1) достовірності інформації; 2) системності викладу матеріалу, який призначений для використання в практичній консультативній діяльності; 3) встановлення міжосвітній компонентрних зв’язків; 4) планомірної взаємодії суб’єктів навчального процесу (викладачів і студентів). Такий підхід є можливим на основі поєднання лекційної інформації з практичними вправами семінарських занять, лабораторними заняттями та самостійною підготовкою студентів зі спеціально розроблених питань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22821 |
| Тип вмісту: | Training program |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Dut_psykhoan_syl.pdf | 455,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.