Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтешенко, А.-
dc.contributor.authorSteshenko, А.-
dc.date.accessioned2013-11-07T13:20:25Z-
dc.date.available2013-11-07T13:20:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтасенко, О. Дидактико-методичні аспекти фізичного виховання студентів у вищих навчальних закладах / О. Стасенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 253-257. – Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2267-
dc.description.abstractТема, яка розглядається у цій статті, є актуальною в наш час. Це, передусім, пов’язано з тим, що фізич¬не виховання в навчально-виховній сфері як складова частина загальної системи виховання повинне забезпе¬чи¬ти розвиток фізичного, морального здоров’я, комплексний підхід до формування розумових і фізичних якостей особистості, фізичну й психологічну підготовку до активного життя та професійної діяльності на принципах індивідуального підходу, пріоритету засобів оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних форм рухової активності. Усім цим вимогам відповідають широкий вибір видів оздоровчої гімнастики, використання яких на уроках фізичної культури створює фундамент гармонійного фізичного розвитку, зміцнює здоров’я, фізкультурної освіти й виховання, накопичує передумови для успішного оволодіння виробничотрудовими, військовими та іншими спеціальними руховими діями. Проте, незважаючи на значну увагу до цієї проблематики, практика свідчить про протилежне: попри різноманіття видів оздоровчої гімнастики їх вплив на організм учнів і те, що їх використання не вимагає особливого матеріально-технічного забезпечення, на уроках фізичної культури вони майже не використовуються. Topic discussed in this paper is relevant today. It is connected to the fact that physical education in educational field as part of general system of education should ensure the development of physical and moral health, integrated approach to the development of mental and physical qualities of personality, physical and psychological preparation of active life and professional activity in each individual, priority of improving orientation, extensive use of various forms of physical activity. All these requirements are met by a wide choice of kinds of recreational gymnastics. Their usage during lessons of physical education creates foundation of harmonious physical development, strengthening of health, physical education and education builds prerequisites for successful mastery of production and labor, military and other special motor actions. However, without regard to considerable attention to examined range of problems, practice testifies opposed. Despite different kinds of health gymnastics, their effect on organisms of pupils. Their usage doesn’t require any special material and technical support, they are seldom used during the lessons.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectоздоровча гімнастикаuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectоздоровленняuk_UK
dc.subjectфізичний розвитокuk_UK
dc.titleРізновиди оздоровчої гімнастики в сучасній фізичній культуріuk_UK
dc.title.alternativeVarieties of Health Gymnastics in Modern Physical Cultureuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.41.035-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot42.pdf274,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.