Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22644
Назва: Технології освітнього менеджменту та моніторинг якості освіти: словник основних термінів і понять : методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика)
Автори: Ройко, Лариса Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ройко Л. Л. Технології освітнього менеджменту та моніторинг якості освіти: словник основних термінів і понять: Методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика). Луцьк, 2023. 68 c.
Дата публікації: 21-чер-2023
Дата внесення: 11-сер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м.Луцьк
УДК: 378.091.26-047.36
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблені для організації вивчення освітнього компонента «Технології освітнього менеджменту та моніторинг якості освіти». У виданні містяться матеріали, які дозволять здобувачам освіти під час вивчення курсу ефективніше організувати свою самостійну роботу, готуючись до практичних занять, поточного контролю, виконання індивідуальних завдань. Навчально-методичне видання адресовано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика).
Опис: Словник являє собою термінологічний довідник з проблем сучасної освіти, у якому відтворено сучасний стан розвитку освіти в Україні, що характеризується динамічними змінами, переходом від знаннєвої до гуманістичної освітньої парадигми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22644
Перелік літератури: 1. Глосарій новітньої педагогічної термінології : наук. видання / упоряд.: І. О. Помазан, Т. М. Берест, О. В. Ільїна, Г. В. Купрікова. Харків : Вид-во НУА, 2021. 107 с.
2. Енциклопедія сучасної України, (2021). URL: http://esu.com.ua/
3. Козинець І. І., Шабанова Ю. О. Словник новітніх освітянських термінів і понять : довід. видання. Дніпро : НТУ «ДП», 2021. 69 с.
4. Козубовська І. В., Повідайчик О. С. Короткий тлумачний словник психолого-педагогічних термінів. Ужгород, 2021. 41 с.
5. Палько, Т. В., Ходанич, Л. П. Професійне мовлення учителя: короткий словник термінів. Ужгород, 2018. 84 с.
6. Педагогічна інноватика: термінологічний словник / авт. кол. за заг. ред. О. І. Шапран. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Домбровська Я. М., 2019. 384 с.
7. Приходько Ю. О., Юрченко В. І. Психологічний словник-довідник : навч. посіб. 2-ге вид. Київ : Каравела, 2014. 344 с.
9. Словник термінів і понять сучасної освіти / уклад.: Л. М. Михайлова, О. В. Пагава, О. В. Проніна; за заг. ред. Л. М. Михайлової. Сєвєродонецьк, 2020. 194 с.
10. Термінологічний словник з основ підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів післядипломної педагогічної освіти / авт. кол.: Є. Р. Чернишова, Н. В. Гузій, В. П. Ляхоцький [та ін.]; за наук. ред. Є. Р. Чернишової. Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2014. 230 с.
11. Тлумачний словник освітянських термінів / уклад.: Т. В. Трісунова Державна установа «Науково-методичний центр «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», 2022.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roiko_metodrekom.pdf593,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.