Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубогай, О.-
dc.contributor.authorЗавидівська, Н.-
dc.contributor.authorDubogay, O.-
dc.contributor.authorZavydivska, N.-
dc.date.accessioned2013-11-07T12:14:23Z-
dc.date.available2013-11-07T12:14:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДубогай, О. Особливості педагогічного експерименту із упровадження здоров’язберігальної технології навчання студентів / О. Дубогай, Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 142-148. – Бібліогр.: с. 147-148.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2261-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати педагогічного експерименту щодо впровадження педагогічної здо-ров’язберігальної технології навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації. Здійснено аналіз даних, отриманих під час анкетування студентів, що проводилося для підтвердження результативності цієї технології. Проведено порівняльний аналіз результатів дослідноекспериментальної роботи із впровадження педагогічної здоров’язберігальної технології навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування. The article introduces the results of pedagogical experiment for implementation of health-preserving technology of students’ education, created on the principles of fundamentalization. The analysis of data obtained during the survey of students proved the effectiveness of this technology. The comparative analysis of research and experimental work for implementation of health-preserving technology of education of students at higher educational establishments of different professional directions was carried out carried.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстуденти вищих навчальних закладівuk_UK
dc.subjectздоров’язберігальне навчанняuk_UK
dc.subjectтехнологія здоров’язберігального навчанняuk_UK
dc.subjectфундаменталізація непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освітиuk_UK
dc.subjectstudents of higher educational establishmentsuk_UK
dc.subjecthealth-preserving educationuk_UK
dc.subjectpedagogical technology of the health-preserving educationuk_UK
dc.subjectfundamentalization of physical training and health-improving educationuk_UK
dc.titleОсобливості педагогічного експерименту із упровадження здоров’язберігальної технології навчання студентівuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of Pedagogical Experiment for Implementation of Health-Preserving Technology of Students’ Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.011.3:378-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot35.pdf709,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.