Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2261
Title: Особливості педагогічного експерименту із упровадження здоров’язберігальної технології навчання студентів
Other Titles: Peculiarities of Pedagogical Experiment for Implementation of Health-Preserving Technology of Students’ Education
Authors: Дубогай, О.
Завидівська, Н.
Dubogay, O.
Zavydivska, N.
Bibliographic description (Ukraine): Дубогай, О. Особливості педагогічного експерименту із упровадження здоров’язберігальної технології навчання студентів / О. Дубогай, Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 142-148. – Бібліогр.: с. 147-148.
Issue Date: 2012
Date of entry: 7-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: студенти вищих навчальних закладів
здоров’язберігальне навчання
технологія здоров’язберігального навчання
фундаменталізація непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти
students of higher educational establishments
health-preserving education
pedagogical technology of the health-preserving education
fundamentalization of physical training and health-improving education
Abstract: У статті висвітлено результати педагогічного експерименту щодо впровадження педагогічної здо-ров’язберігальної технології навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації. Здійснено аналіз даних, отриманих під час анкетування студентів, що проводилося для підтвердження результативності цієї технології. Проведено порівняльний аналіз результатів дослідноекспериментальної роботи із впровадження педагогічної здоров’язберігальної технології навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування. The article introduces the results of pedagogical experiment for implementation of health-preserving technology of students’ education, created on the principles of fundamentalization. The analysis of data obtained during the survey of students proved the effectiveness of this technology. The comparative analysis of research and experimental work for implementation of health-preserving technology of education of students at higher educational establishments of different professional directions was carried out carried.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2261
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot35.pdf709,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.