Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайкіна, Н.-
dc.contributor.authorПиптюк, П.-
dc.contributor.authorПоддуєва, О.-
dc.contributor.authorBajkina, N.-
dc.contributor.authorPiptyuk, P.-
dc.contributor.authorPoddueva, O.-
dc.date.accessioned2013-11-07T11:32:13Z-
dc.date.available2013-11-07T11:32:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБайкіна, Н. Особливості функціонального стану аналізаторів, які беруть участь у руховій діяльності на заняттях оздоровчим туризмом / Н. Байкіна, П. Пиптюк, О. Поддуєва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 126-130. – Бібліогр.: 9 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2258-
dc.description.abstractПорушення слуху відображається на психіці школярів, своєрідності спілкування з людьми та навколишнім предметним світом, провокує специфічні зміни в зниженні рухової пам’яті, довільної уваги. У роботі постав-лено завдання – показати функціонування аналізаторів усієї сенсорної системи, що беруть участь у руховій діяльності на заняттях оздоровчим туризмом. Уперше на заняттях оздоровчим туризмом з глухими школя¬рами запропоновано комплекс методів, котрий дав змогу показати особливості функціонування збережених аналізаторів та їхні потенціальні можливості при втраті слуху. Дослідження переконливо підтвердили, що затримка прийому до передачі інформації відбувається в цілій системі структур. У період до 14 років навчання потрібно стимулювати розвиток усіх якостей. Hearing deficiency effects psyche of a schoolchild, his or her communication peculiarities with the objects of environmental world; causes specific changes in motion memory decreesing it and conscious attention. The research’s objective was to show the pecularities of the receptors functioning of the whole sensor system among students at lessons of remedial tourism. For the first time the complex technique at the lessons for deaf schoolchildren has been worked out. This method has shown the pecularities of receptors’ functioning and potential possibilities in deafness state. The research has proved completely that the delay of information adoption and transmission part in the whole. During the course of study it is necessary to analyze the quality development of all the components.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectглухі дітиuk_UK
dc.subjectаналізаторuk_UK
dc.subjectоздоровчий туризмuk_UK
dc.subjectпорушення слухуuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectрозвиток якостейuk_UK
dc.subjectdeaf childrenuk_UK
dc.subjectdeaf childrenuk_UK
dc.titleОсобливості функціонального стану аналізаторів, які беруть участь у руховій діяльності на заняттях оздоровчим туризмомuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of Functional State of Receptors That Take Part in Motion Activity At the Lessons of Remedial Tourismuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.5:796.012.2–057.21-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot32.pdf281,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.