Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22549| Назва: | Аналіз функціональних можливостей систем комп’ютерної математики в процесі розв’язування задач | 
| Автори: | Яцюк, Світлана Миколаївна Юнчик, Валентина Леонідівна | 
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Бібліографічний опис: | Яцюк С.М., Юнчик В.Л. (2022). Аналіз функціональних можливостей систем комп’ютерної математики в процесі розв’язування задач. Together united: науковці проти війни: збірник тез доповідей І Міжнародної благодійної науково-практичної конференції. 246–251. | 
| Конференція/захід: | Together united: науковці проти війни | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Дата внесення: | 5-лип-2023 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | Луцьк | 
| Діапазон сторінок: | 246–251 | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22549 | 
| Перелік літератури: | 1. Юнчик, В.Л. (2015). Модель змішаного навчання математики з використанням системи GeoGebra. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. С. 559–568. 2. Maple. URL: http://www.maplesoft.com/products/Maple/index.aspx 3. Mathematica. URL: http://www.wolfram.com/products/mathematica/index.html 4. MathCAD. URL: https://www.ptc.com/engineering-mathsoftware/mathcad 5. Maxima. URL: http://maxima.sourceforge.net/ 6. Matlab. URL: http://www.mathworks.com/products/matlab/ 7. SageMath. URL: https://www.sagemath.org/ 8. GeoGebra. URL: https://geogebra.org/ | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zbirnyk_tez_3 (1).pdf | 272,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
