Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-06-12T08:46:15Z-
dc.date.available2023-06-12T08:46:15Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationРойко Л. Л. Застосування методів диференціального числення до розв'язування задач економічного змісту в курсі "Математика та статистика для економістів". Математика. Інформаційні технології. Освіта: зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С. 147-151uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22392-
dc.descriptionПідготовка здобувачів освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» передбачає здобуття ґрунтовних знань з математики і вміння їх застосовувати у майбутній професійній діяльності. Дедалі зростає роль формально-логічного апарату математики, математичного моделювання, статистико-ймовірнісних методів у мікро- й макроекономіці. Математичні закономірності широко використовуються в економіці виробництва, у конкретних економічних процесах і явищах. Тому, при підготовці здобувачів освіти даного профілю особливе місце має займати математична підготовка, яка надасть їм змогу оцінювати та прогнозувати процеси, що відбуваються в економіці, правильно моделювати та досліджувати економічні ситуації. Окрім того, математика необхідна для успішного засвоєння фундаментальних та професійно спрямованих освітніх компонент, які забезпечують базові економічні знання та закладають основи для подальшого вивчення спеціальних економічних дисциплінuk_UK
dc.description.abstractФундаментальну основу професійної підготовки здобувачів освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини», освітньо-професійної програми «Міжнародний бізнес» складає освітній компонент «Математика та статистика для економістів», основними завданнями якого є надання знань з базових розділів вищої математики та статистики, їх прикладної спрямованості, отримання необхідної математичної підготовки для вивчення освітніх компонент економічного циклу. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування і практична ілюстрація застосування методів диференціального числення до розв’язування професійно зорієнтованих задач з економічним змістом. Для досягнення поставленої мети у статті використано теоретичні та емпіричні методи дослідження: вивчення та узагальнення науково-методичної літератури з окресленої проблеми; аналіз, синтез, порівняння, систематизація; узагальнення власного педагогічного досвіду. Проілюстровано вивчення теми «Елементи диференціального числення» в курсі «Математика та статистика для економістів». Наведено приклади розв’язання задач економічного змісту з використанням похідної.uk_UK
dc.format.extent147-151-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійно зорієнтовані задачіuk_UK
dc.subjectприкладні задачіuk_UK
dc.subjectдиференціальне численняuk_UK
dc.subjectекономічний зміст похідноїuk_UK
dc.subjectматематика для економістівuk_UK
dc.titleЗастосування методів диференціального числення до розв'язування задач економічного змісту в курсі "Математика та статистика для економістів"uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм.Луцькuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://оrсid.оrg/0000-0002-7318-0925-
dc.relation.references1. Бондаренко З. В., Кирилащук С. А., Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. С.22-26uk_UK
dc.relation.references2. Мацкул В. М. Вища математика для економістів: Підручник. Одеса: ОНЕУ, 2018. 472с.uk_UK
dc.relation.references3. Миронюк Л. П., Ройко Л. Л. Формування професійних компетентностей студентів міжнародників у курсі «Математика та статистика для економістів». Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти і технологій: збірник тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 27 січн. 2022 р.). Полтава, 2022. Ч. 2. C. 13-15uk_UK
dc.relation.references4. Ройко Л. Л. Реалізація професійної спрямованості математичної підготовки студентів економічного профілю. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2016. №3. С. 135-142uk_UK
dc.relation.references5. Ройко Л. Л., Ройко О. О. Прикладна спрямованість курсу «Математика для економістів та економічне моделювання». Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2018. № 30-31 С. 263-268uk_UK
dc.relation.references6. Рум’янцева К. Є, Вільчинська О. М. Фахові завдання як засіб спрямованого вивчення дисциплін математичного циклу майбутніми економістами. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016. Вип. 9(11). С.36-42uk_UK
dc.subject.udc378.048.4:65-057.875uk_UK
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roiko_2023.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.