Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.date.accessioned2023-05-30T08:09:41Z-
dc.date.available2023-05-30T08:09:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.date.submitted2023-
dc.identifier.citationЄмчик О. Г. (2023). Інноваційна діяльність як вид педагогічної творчості вихователя закладу дошкільної освіти. Acta Paedagogica Volynienses, (1), 25–30. https://doi.org/10.32782/apv/2023.1.4uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22363-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізі особливостей інноваційної діяльності у контексті відповідності вимогам до педагогічної творчості фахівця з дошкільної освіти. Наголошено на необхідності провадити інноваційну діяль-ність вихователем закладу дошкільної освіти, залучаючи при цьому власний творчий потенціал. Від рівня його сформованості залежатиме успішність та якість освітнього процесу.Основною метою роботи педагога з дітьми є формування компетентностей, достатніх для адаптації дити-ни до умов оточуючого середовища, здатності відповідати на виклики, зокрема й освітні, приймати самостійні рішення стосовно завдань та результатів власної діяльності. Узагальнено, що розвиток дошкільної освіти, її перехід на новий якісний рівень неможливий без розробки та впровадження інноваційних технологій виховання, навчання та розвитку дітей дошкільного віку.Інноваційну педагогічну діяльність визначено як комплексну, багатофункціональну діяльність особистості, засновану на її активності та спрямовану на осмислення педагогічного досвіду та трансформацію освітнього процесу на його основі з метою підвищення ефективності педагогічних впливів шляхом впровадження інновацій. Співставлено ознаки, етапи, рівні інноваційної діяльності педагога із змістовими характеристиками творчої педагогічної діяльності.Визначено, що інноваційні зміни в дошкільній освіті можливі тільки за наявності підготовлених кваліфікова-них педагогічних кадрів, у яких сформована інноваційна компетентність на основі творчого педагогічного потен-ціалу. Важливість формування готовності вихователя до здійснення інноваційної та творчої педагогічної діяль-ності під час організації, забезпечення та реалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти, а також створення відповідного середовища зумовили впровадження відповідних освітніх компонентів в освітні програми підготовки бакалавра (Інноваційні педагогічні технології у дошкільній освіті) та магістра дошкільної освіти (Педагогічна творчість та самоменеджмент організатора дошкільної освіти).uk_UK
dc.format.extent25-30-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UK
dc.subjectтворча діяльністьuk_UK
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UK
dc.subjectвихователь закладу дошкільної освітиuk_UK
dc.titleІнноваційна діяльність як вид педагогічної творчості вихователя закладу дошкільної освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/apv/2023.1.4-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleActa Paedagogica Volynienses-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0261-8595-
dc.subject.udc373.2.011.3-051:005.591.6uk_UK
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1031-Текст статті-1947-1-10-20230524.pdf382,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.