Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2235
Назва: Застосування структурно-логічних схем із дисципліни “Теорія і методика фізичного виховання” у процесі підготовки фахівців фізичного виховання й спорту
Інші назви: Applying of Structural-Logical Schemes in the Discipline “Theory and Methodology of Physical Education” During Training Process of Physical Culture and Sport Specialists
Автори: Чиженок, Т.
Коваленко, Ю.
Chizhenok, T.
Kovalenko, Yu.
Бібліографічний опис: Чиженок, Т. Застосування структурно-логічних схем із дисципліни "Теорія і методика фізичного виховання" у процесі підготовки фахівців фізичного виховання й спорту / Т. Чиженок, Ю. Коваленко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 109-112. – Бібліогр.: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 5-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: теорія й методика фізичного виховання
якість знань
структурні схеми
студенти
theory and methodology of physical education
quality of knowledge schemes
students
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання щодо застосування структурно-логічних схем у процесі підготовки май-бутніх фахівців із фізичного виховання й спорту на прикладі вивчення дисципліни “Теорія і методика фізичного виховання” для підвищення ефективності якісного засвоєння навчального матеріалу. Проведено оцінку рівня теоретичних знань студентів 3 курсу з питань дисципліни “Теорія і методика фізичного виховання” до й після застосування в навчальному процесі розроблених структурно-логічних схем. Визначено, що застосування схем сприяло більш ефективному засвоєнню студентами навчального матеріалу з “ТМФВ”. The paper studies the issue of the efficiency of application of structural-logical schemes during training process of future physical culture and sport specialists on an example of studying the discipline “Theory and methodology of physical education” with the purpose of efficiency increasing of qualitative mastering of academic material. Estimation of theoretical knowledge level of the 3-rd course students on the questions of the discipline “Theory and methodology of physical education” was held before and after application of prepared structural-logical schemes. It is revealed that the schemes application has served more effective mastering of academic material on this discipline by students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2235
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot27.pdf289,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.