Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2230
Назва: Компетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальності
Інші назви: Personal Competence of Students in Choosing Their Future Occupation
Автори: Мінжоріна, І.
Василенко, В.
Переверзєва, С.
Андріанов, Т.
Сахно, Н.
Minzhorina, I.
Vasilenko, V.
Pereverzeva, S.
Andrianov, T.
Sakhno, N.
Бібліографічний опис: Компетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальності / І. Мінжоріна [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 88-91. – Бібліогр.: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 5-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: професійна підготовка
педагогічне мишлення
компетентність
інтерактивні методи навчання
мотиваційний вибір
vocational training
teacher thinking
competence
interactive teaching methods
motivational choice
Короткий огляд (реферат): У результаті проведеної роботи зі студентами І–IV курсів Криворізького педагогічного інституту із вивчення їхньої компетентності в питаннях вибору професії ми визначили, що якісна підготовка майбутніх спеціалістів залежить від їх розуміння відповідальності за свої дії, наявності спеціальних знань та деяких інших факторів. Виявлено основне завдання роботи: дослідити уявлення студентів про важливість компе-тентності питання вибору майбутньої професії. У результаті доведено, що якісна спрямованість навчального процесу формує знаходження правильних шляхів вирішення даного завдання. Висновки: виявлено, що при виборі майбутньої спеціальності студенти керуються передусім власним вибором – головним показником їхньої компетентністі. The study of proficiency of students of the first – fourth academic years of the Krivoy Rog State Pedagogical University in choosing future profession has been conducted. As result of our work it was determined that qualitative training of future specialists depends on understanding of responsibilities of their achievements, presence of particular knowledge and some other factors. The main task of the study was determined as understanding of students the importance of proficiency in choosing their future profession. As a result it has been proved that qualitative outlook of academic curriculum forms determination of the ways for solving the given assignment. Conclusion: it has been determined that students pay attention to their personal choices which are the primary indicators of the proficiency when they choose future profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2230
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot22.pdf300,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.