Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22291
Назва: Формування логічного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами логіко-математичних ігор
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Козел, Анастасія
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Комунальний заклад дошкільної освіти Ратнівського дитячого ясла-садка № 2 «Капітошка
Бібліографічний опис: Ємчик, О., & Козел, А. (2022). ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ІГОР. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 26(1), 101-113. https://doi.org/10.32405/2308-3778-2022-26-1-101-113
Журнал/збірник: Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
Випуск/№ : 26 (1)
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 21-кві-2023
Видавництво: Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
https://orcid.org/0000-0002-0639-830X
DOI: https://doi.org/10.32405/2308-3778-2022-26-1-101-113
УДК: 373.2.091.33-028.42:159.922.7/.955-021.432-053.5
Теми: мислення
мислення дитини старшого дошкільного віку
логіко-математичні ігри
Діапазон сторінок: 101–113
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню методики формування логічного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами логіко-математичних ігор. У дослідженні використано теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, конкретизація – для вивчення наукових джерел, нормативних документів у визначеному напрямі) й емпіричні (спостереження, бесіда, тестування, експеримент) методи. Здійснено аналіз досліджуваної проблеми, з’ясовано сутність понять «мислення», «формування мислення дітей старшого дошкільного віку», виявлено їх особливості. Мислення дитини дошкільного віку інтерпретовано як опосередковане і узагальнене віддзеркалення дійсності, вид розумової діяльності, що полягає в пізнанні суті речей і явищ, закономірних зв’язків і відносин між ними. Конкретизовано критерії (когнітивний, мовленнєвий та регулюючий) та рівні сформованості мислення дітей дошкільного віку в сучасних умовах. Схарактеризовано особливості використання логіко-математичних ігор з метою розвитку мислення дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Розроблено комплекс дидактичних ігор і вправ для формування логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку, обґрунтовано методику його використання. Визначено, що ефективність методики забезпечуватиметься за таких педагогічних умов: створення позитивної, емоційно-насиченої атмосфери під час навчально-виховної діяльності; використання різноманітних засобів навчання (дидактичні, сюжетно-дидактичні, логіко-математичні ігри та розвивальні вправи, художня література, фольклор, інноваційні педагогічні технології та ін.); реалізація особистісно-орієнтованої моделі освіти; розвиток пізнавальних психічних процесів (відчуття, сприйняття, увага, уява, пам’ять, мислення та мовлення), самосвідомості, аналітичних та творчих здібностей, а також формування адекватної самооцінки; стимуляція мотиваційно-вольової сфери.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22291
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253-Article Text-459-1-10-20221228.pdf598,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.