Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2224
Назва: Модель підготовки майбутніх викладачів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій у школі
Інші назви: Model of Preparation of Future Philologu Teachers to Using Health-Preserving Technologies at School.
Автори: Кузьмік, В.
Краснобаєва, Т.
Галайдюк, М.
Kuzmyk, V.
Krasnobayeva, T.
Halaidiuk, M.
Бібліографічний опис: Кузьмік, В. Модель підготовки майбутніх викладачів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій у школі / В. Кузьмік, Т. Краснобаєва, М. Галайдюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 71-75. – Бібліогр.: 9 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 5-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: модель підготовки
здоров’язберігальні технології
моделювання діяльності
сформованість уміння
мodel preparation
health-preserving technologies
modeling activities
skill formation
Короткий огляд (реферат): Одним із найважливіших завдань якісної освіти педагогів-філологів є формування їхньої готовності до використання здоров’язберігальних технологій. Це зумовлено, насамперед, нагальною потребою збереження й зміцнення здоров’я учнів у процесі навчання й виховання. Завдання дослідження: 1) обґрунтувати модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій; 2) виділити та дати характеристику основним етапам підготовки майбутніх учителів до використання здоров’язберігальних технологій. Модель підготовки, що пропонується, може бути використана для визначення діяльності, спрямованої на підвищення професійного рівня майбутніх педагогів-філологів. Це обумовлено тим, що складники моделі (цілі, засоби, результат) слугують водночас і чинниками системи впливу, виховання, здійснення власних повноважень майбутнім педагогом. Обґрунтовано модель науково-методичного забезпечення формування готовності педагогів-філологів до використання здоров’язберігальних технологій у професійній діяльності One of the most important tasks of qualitative education of philology teachers is forming of their readiness to using of health-preserving technologies. First of all it is predetermined by the necessity to preserve and strengthen pupils’ health in educational process. Aims of the research: 1. To characterize a model of preparation of future philology teachers to using health-preserving technologies. 2. To single out and characterize the main stages of preparation of future philology teachers to using health-preserving technologies. The suggested model of preparation can be used to define activity aimed at increasing of a professional levelof a future philology teachers. It is predetermined by the fact that the components of the model (objectives, means, result) are at the same time the factors of the system of influence, education and are fulfilling functions of future teacher. It was given a characterisitics of a model of scientific-methodological guaranteeing of preparation formation of future philology teachers to using health-preserving technologies in their professional activity as a quantity of interconnected and interrelated structural and functional factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2224
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot18.pdf296,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.