Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Олександра Георгіївна-
dc.contributor.authorПрокопович, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-03-20T09:39:52Z-
dc.date.available2023-03-20T09:39:52Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationПанфілова О., Прокопович Т. Етюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання образотворчому мистецтву. Актуальнi питання гуманітарних наук . Вип. 59, том 3, 2023. С. 28-33. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/59-3-5uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22037-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення етюдів, начерків, замальовок під час формування художніх навичок у здо бувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей. Застосовано в дослідженні методи аналізу та синтезу, сис темного підходу, які допомогли здійснити узагальнення джерельної бази, проаналізувати суть визначеної про блеми, її теоретичний та практичний бік. Увага зосереджена на систематичності та послідовності навчання, виконанні зображень з натури, вагомій ролі пленерної практики. В процесі будь-якого навчання чимале значення має процес самовдосконалення, який для митця є одним з ключових. Розкрито специфіку виконання начерків, що є основою творчого та навчального малюнку. Проаналізовано принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного. Під час виконання етюдів, начерків, замальовок здобувачі вирішу ють поставлені педагогом завдання, навчаються вибору мотиву, грамотному компонуванні та послідовності, враховують особливості освоюваних матеріалів і додаткових технічних засобів, що застосовуються в образот ворчому мистецтві. Зосереджено увагу на використанні класичних і сучасних засобів виконання етюдів, начерків, замальовок. Зауважено, що при створенні цифрових ескізів, начерків та етюдів принципи класичного підходу є обов’язковим, так як в даному випадку також діють основні закони і принципи образотворчого мистецтва. Наукова новизна статті полягає у привертанні уваги до проблеми застосування продуктивних методів навчання образотворчій грамоті в умовах системи освіти. Актуальність проблеми полягає у дослідженні поєд нання класичного підходу та сучасних методів та матеріалів підчас створення начерків та замальовок з рисунку. Підсумовано, що творча особистість розвивається і підвищує свою майстерність шляхом систематичного виконання практичних вправ, вивчення теоретичних основ рисунку і живопису, що, в свою чергу є запорукою швидкого оволодіння образотворчими засобами, поглиблює практичні вміння та навички цілісного бачення нату ри й зображення.uk_UK
dc.format.extent28-33-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UK
dc.subjectетюдuk_UK
dc.subjectначеркuk_UK
dc.subjectпленерuk_UK
dc.subjectзамальовкиuk_UK
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UK
dc.subjectрисунокuk_UK
dc.subjectживописuk_UK
dc.titleЕтюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання образотворчому мистецтвуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24919/2308-4863/59-3-5-
dc.citation.issue59-
dc.citation.journalTitleАктуальні питання гуманітарних наук-
dc.citation.volume3-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5161-3363-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9935-6645-
dc.subject.udc7.021.2uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
panfilova_prokopovych.pdf369,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.