Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерлач, Олександр павлович-
dc.date.accessioned2023-02-16T09:16:02Z-
dc.date.available2023-02-16T09:16:02Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.date.submitted2023-
dc.identifier.citationБерлач О. П. Технологія розписного вітражу: методичні рекомендації для здобувачів першого бакалаврського рівня художньо-педагогічних спеціальностей. Луцьк: Волинська обласна друкарня. 2022. 22 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21918-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації спрямовані на поглиблене вивчення технологій, методів та прийомів розписного вітражу відповідно до освітньої програми та навчального плану. Автор дає практичні рекомендації по застосуванню технічних прийомів та засобів утворення зображення на склі з використанням інноваційних технологій та сучасних матеріалів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвітражuk_UK
dc.titleТехнологія розписного вітражуuk_UK
dc.typeMethodical recommendations-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинська обласна друкарняuk_UK
dc.relation.referencesen1. Berlach O. P. Painting techniques, methods and techniques in easel painting. Methodical recommendations for students of specialty 6.020200 "Fine Art". Lutsk, 2011. 68 p.uk_UK
dc.relation.referencesen2. Berlach O. P. Means of depicting objects in perspective: methodical recommendations for completing tasks of independent work from the course "Perspective in fine arts". Lutsk, 2017. 12p.uk_UK
dc.relation.referencesen3. Gakh I. Formation and development of classical stained glass in the interior of Ukrainian sacred architecture of the 16th - 20th centuries. Ethnological notebooks. - Lviv, 2003. P.10-12.uk_UK
dc.relation.referencesen4.Gah I. Western Ukrainian stained glass of the 20th century. Past, present, future. Manuscript - Lviv. 2017. P.38-44.uk_UK
dc.relation.referencesen5. T.V. Kostenko Basics of composition and three-dimensional shaping: educational and methodological manual. - Kharkiv: KhDADM, 2003. - 256 p.uk_UK
dc.relation.referencesen6. Elena Bezsmertna. Painting on glass with stained-glass paints: execution technology. URL: https://promkraska.com.ua.uk_UK
dc.relation.referencesen7.Pankiv G.S. Interrelationships between the easel and the monumental in fine art: theoretical aspect. A young scientist. Izmail: Izmail State Humanities University, 2018. Vol. 4 (2). P. 447-451.uk_UK
dc.relation.referencesen8.Pechenyuk T. Color science. - K.: Grani-T, 2009. – 192 p.uk_UK
dc.relation.referencesen9. Tyshchenko G. Pronyn A. Spending in Ukraine. -Kharkiv. 2001–2002. P.32-41.uk_UK
dc.relation.referencesen10.O. Tyshchenko. History of decorative and applied arts of Ukraine (XIII–XVIII). - K.: Lybid, 1992.uk_UK
dc.relation.referencesen11.The technology of curved painting, history and modernity in the products of the masters of the creative association "Prybuzhzhya". URL: https://ocnt.com.ua.uk_UK
dc.relation.referencesenShymchuk M. The nature of stained glass. - Lviv: LAM, 2001. - 75 p.uk_UK
dc.relation.references1. Берлач О. П. Малярські техніки, методи і прийоми в станковому живописі. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 6.020200 “Образотворче мистецтво”. Луцьк, 2011. 68 с.uk_UK
dc.relation.references2. Берлач О. П. Засоби зображення предметів в перспективі: методичні рекомендації до виконання завдань самостійної роботи з курсу «Перспектива в образотворчому мистецтві». Луцьк, 2017. 12с.uk_UK
dc.relation.references3. Гах І. Становлення та розвиток класичного вітражу в інтер`єрі української сакральної архітектури ХVІ - ХХ ст. Народознавчі зошити. – Львів, 2003. С.10-12.uk_UK
dc.relation.references4. Гах І. Західноукраїнський вітраж ХХ. Минуле, сучасне, майбутнє. Манускрипт - Львів. 2017. С.38-44.uk_UK
dc.relation.references5. Костенко Т.В. Основи композиції та тримірного формоутворення: навчально-методичний посібник. – Харків: ХДАДМ, 2003. – 256 с.uk_UK
dc.relation.references6. Олена Безсмертна. Розпис по склу вітражними фарбами: технологія виконання. URL: https://promkraska.com.ua.uk_UK
dc.relation.references7. Паньків Г. С. Взаємозв'язки станкового та монументального в образотворчому мистецтві: теоретичний аспект. Молодий вчений. Ізмаїл: Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2018. Т. 4 (2). С. 447-451.uk_UK
dc.relation.references8. Печенюк Т. Кольорознавство. - К.: Грані-Т, 2009. – 192 с.uk_UK
dc.relation.references9. Тищенко Г. Пронин А. Витражи в Украине. –Харків. 2001–2002. С.32-41.uk_UK
dc.relation.references10. Тищенко О. Історія декоративно–прикладного мистецтва України (ХІІІ– ХVІІІ). – К.: Либідь, 1992.uk_UK
dc.relation.references11. Технологія віражного розпису, історія і сучасність у виробах майстрів творчого об’єднання “Прибужжя». URL: https://ocnt.com.ua.uk_UK
dc.relation.references12. Шимчук М. Природа вітражу. –Львів: ЛАМ, 2001.- 75 с.uk_UK
dc.subject.udc7. 74(748)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
trs.pdf843,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.