Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицевич, Юрій Васильович-
dc.date.accessioned2023-02-01T12:29:31Z-
dc.date.available2023-02-01T12:29:31Z-
dc.date.issued2022-11-28-
dc.identifier.citationГрицевич Ю. В. Інформаційні технології як засіб діагностування рівня знань здобувачів-філологів зі старослов’янської мови в умовах воєнного стану. Information technologies and management in higher education and sciences : conference proceedings (November 28, 2022. Fergana, the Republic of Uzbekistan). Part 1. Riga : Baltija Publishing‖, 2022. Р. 250-255.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21799-
dc.description.abstractУ статті розглянуто типи тестових завдань, які можна створити за допомогою сервісу Google Forms і які придатні й апробовані під час вивчення змістового модуля «Історія старослов‘янської писемності»uk_UK
dc.format.extent250-255-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherBaltija Publishinguk_UK
dc.subjectGoogle-формиuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectстарослов’янська моваuk_UK
dc.subjectісторія старослов‘янської писемностіuk_UK
dc.titleІнформаційні технології як засіб діагностування рівня знань здобувачів-філологів зі старослов’янської мови в умовах воєнного стануuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceInformation technologies and management in higher education and sciences-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inf_tekhn_2022.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.